2014. július 13., vasárnap

(9. rész) Ismét külön

Már közölte is a srácokkal.
-          Figyeljetek! Mi most elmegyünk egy kicsit, hogy kettesben legyünk. Vihetem a motort Andy?
-          Persze, hisz a tied.
-          Igen, de te gyakrabban használod.
-          Vidd nyugodtan ma nem kell.
-          Oké sziasztok.
-          Sziasztok. Jó mulatást.
Erre már csak intett Ash, és felpattantuk a motorra.

-          Na hova? A nagy világba?
-          Nem tudom. szórakozzunk egyet.
-          Van egy ötletem!
Erre beindította a motort, majd egy keréken elindult, és elszáguldottunk. Élveztem az utat, és ezzel a száguldozást is. Odaértünk. Ash leállította a motort egy olyan helyen, amire nem is gondoltam volna. De nagyon rávallott. Ez a hely a Vidámpark volt.
-          Na hogy tetszik?
-          Benne vagyok.. –nevettem.
-          Oké, akkor menjünk.
Kézen fogott, és be is mentünk.
-          Na, előttünk az egész nap. Mit szeretnél?
-          Nem is tudom, annyi minden van itt. Talán együnk valamit! Még úgyse reggeliztünk.
-          Mit szólnál egy vattacukorhoz?
-          Rendben van.. –nevettem, hisz ez azt jelentette, hogy ő nem éhes.
Vett egy vattacukrot, és felültünk vele az óriáskerékre. Békés volt nagyon. Nyugodt körülmények között utaztunk felfelé, majszolva a kék vattacukrot. Nem volt túl nagy fülke, de kettőnknek pont megfelelt.
-          Szép.. –mondta, kifelé bámulva.
-          Igen.. –hozzábújtam.
-          Örülsz, hogy ide jöttünk?
-          Persze.. én is szeretem a mókát..
-          Na, ezért gondoltam. Ez után már indulhat az is.. csak gondoltam lassan indítsuk..
-          Nézd! Felülünk arra ott? –Hirtelen rámutattam egy ülésekkel teli hintára, ami pörög fejjel lefele. Talán ez volt az egész parkban a legnagyobb kihívás.
-          Naná! –bólintott vigyorogva.
Leszálltunk a kerékről, és közben a vattacukor is elfogyott.
-          Tiszta ragacs vagyok..
-          Megtisztítalak. –erre elkezdte nyalogtani a kezemről a ragadós cukrot.
-          Köszi… sokkal jobb.
-          Na menjünk.. – felültünk arra a valamire, és vártuk, hogy elinduljon.
-          Félsz?
-          Dehogy is! –vágtam rá nevetve.
Majd megszólalt a gong. A jármű elkezdett himbálózni magasra. Megfogtam Ash kezét, ő pedig rám mosolygott.
-          Na mondtam hogy félsz!
-          Csak izgulok!
-          Persze.. –nevetett.
Majd átfordult teljesen a hinta, és megállt fejjel lefelé. Égnek állt a hajunk, és egymáson nevettünk.
Addig otthon, a többiek sem unatkoztak, bár nem volt mit csinálni. Most Linda és Andy vették át a helyünket, és ledőltek a kanapén. Jake és Jinxx pedig a konyhában ügyeskedtek. Próbáltak valamit összedobni vacsorára, hogy ezúttal ne Pizza legyen. A változatosság kedvéért.
    Mi már leszálltunk a hintáról, és nevetve mentünk tovább. Őrültebbnél őrültebb dolgokra ültünk fel, de nem lett hányingerünk szerencsére egyiken sem. Majd mikor már mindenen végigmentünk, beültünk enni valamit. Még egy kicsit ott maradtunk, majd kimentünk a parkból.
-          Jó volt?
-          Igen, nagyon jó nap volt. –átöleltem.. –köszönöm..
-          Én is jól szórakoztam nem tagadhatom. Ugye mint minden más őrült dologgal.
-          Gondoltam.
-          Induljunk haza? Mennyi az idő? –ránézett az órájára és megdöbbenve tapasztalta, hogy milyen késő van már. –mindjárt hat óra. Szerintem induljunk haza!
-          Oké..
Beindította a robogót, felültem mögé, és már úton is voltunk hazafelé. Leparkoltunk az udvaron, és beszaladtunk. Óvatosan becsukta Ash az ajtót, és bementünk. Először azt hittük üres a nappali. De aztán Ash a kanapé felé mutogatott. Kíváncsian mentünk oda csendben. Majd megpillantottuk Andy-t és Lindát. Ash rám vigyorgott, és mutatta, hogy most figyeljek. Egy határozott mozdulattal meglökte Andy-t, aki ijedtében a földre zuhant.
-          Ash!
-          Szia.. –mosolygott. –tartoztam!
-          Ajj.. sziasztok. –ezt már nevetve mondta. Én végignevettem az egészet.
-          Te Andy! Nem vagy sebes egy kicsit ott?
-          De lehet..
-          Na ugye, hogy megéri?
-          Igazad volt na.
-          Nekem mindig.. folytassátok csak, kimegyünk a többiekhez a konyhába.
Andy visszafeküdt a kanapéra Lindához, aki szintén végignevette az egész jelenetet. Mi pedig kimentünk a többiekhez.
-          Sziasztok!
-          Hali!
-          Hát ti? Milyen munkálatokat végeztek itt?
-          Próbálunk összerittyenteni valamit.
-          És sikerül?
-          Azt hiszem. Csak lehet, hogy több a piszok mit az étel, de az is van az a lényeg.
-          Végül is.. –nevettünk.
CC idő közben hazaért, és ő is először Andyéket célozta meg. Közelebb hajolt, majd odaordított teljes hangerővel.
-          Sziasztok! – Andy ismét leesett a kanapéról.
-          Ne csináljátok már! Szia..
-          Most miért? Olyan jó!
Linda most majd meg szakadt a nevetéstől, és ráfeküdt Andy-re a földön.
-          Már te is?
-          Nem tehetek róla. Olyan vicces, ahogy megijedsz.
-          Te is megijedsz!
-          De annyira nem..
-          Na jó.. –most már felültek a kanapéra rendesen, és csak egymásnak dőltek.
-          Vérzel! –mondta nevetve Linda.
-          Na, szerinted mitől?
CC kijött hozzánk a konyhába, és érdeklődve figyelt.
-          Ash!
-          Tessék?
-          Te főzöl és még egyben van a ház?
-          Csak segítek.
-          Vigyázzatok rá!
-          Vigyázunk nyugi.
Majd CC is beszállt a főzésbe. Már alig fértünk el a konyhában, de azért jó szórakozás volt. Kész lettünk. Leültünk az asztalhoz, és elkezdtünk enni.
-          Srácok ez jó! –Állapította meg Andy.
-          Na mit vártál? Az én kezem is benne van. –Mondta Ash.
-          Srácok ugye mérget nem tarunk itthon? – Érdeklődött Andy miután Ash elmondta, hogy segített. Mindenki nevetett.
-          Nem.. nyugi nem tartunk.
-          Miért irtózik mindenki ettől? –érdeklődtem.
-          Mármint attól, hogy benne voltam?
-          Igen.
-          Egyszer nekiálltam főzni, és véletlen felrobbantottam a gáztűzhelyt.
-          Ne már…
-          De, komolyan.. Valami mérget kevertem a tűzhöz. A fazék alá.
-          Nagyon ügyes vagy!
-          Az óta nem engedjük a tűzhely közelébe.. De most nem figyeltünk.
-          De nem csináltam semmit.
Hirtelen egy óriási robbanás hallatszott a konyha felől. Kirohantunk. A tűzhely az oldalán feküdt.
-          Ne már! Ilyen nincs.. Ash! Ezt hogy hoztad össze?
-          Nem tudom, nem én voltam…
Megnézte Andy közelebbről, és meglátta a poroltót a konnektor mellett.
-          Na ezt ki tette ide?
-          Ja, az mégis én voltam.. –mondta Ash halkan..
-          Ash! –kiáltottak rá hárman kórusba. Én csak nevettem, és nekidőltem Ash-nek.
-          Na, majd holnap elrendezzük.. menjünk vissza enni..
-          Oké.
-          Ash te megint megcsináltad.
-          Én mindig.
-          Ezért nem engedünk soha a konyha közelébe se.. most már tényleg. – Andy nem bírta abbahagyni a nevetést.
-          Oké, most már elkerülöm.
Ettünk tovább.
-          Andy neked mi van a száddal? - érdeklődött Jinxx.
-          Találd ki!
-          Már te is?
-          Majd begyógyul.
-          Így van.. –mondta Ash, egyetértve, hisz ő már csak tudja.
Végeztünk az evéssel, és elmentünk feküdni. Már be is bújtunk. Beszélgettünk egy kicsit még fekve.
-          Szép nap volt.
-          Igen, rám fért a móka.
-          Főleg itt a végén.
-          Hát. Mit mondjak? Én plusz a konyha egyenlő robbanás.. nem bírjuk egymást. –nevettem..
Elaludtunk hirtelen a csendben.
A többiek is feküdtek már. Linda Andyt ölelte.
- Ash megint megcsinálta.
- Meg.. De jót nevettünk rajta.
- Így van.. meg hát. Nekünk is jó napunk volt végül is.
- Igen,  hát..te is kisebesedtél.
- Nem baj az! Jó volt.
- de most szünetelnünk kell nekünk is.
- Két nap.. kibírható talán. Ha Ash kibírta, akkor én is.
- Igaz mondjuk.
Most már mindenki elaludt. Ránk fért, ez után a mozgalmas nap után. Gyorsan reggeledett, szinte észre sem vettük, hogy alszunk. Most én keltem fel először. Arra ébredtem, hogy Ash magához szorított. Nem szerettem volna felébreszteni, ezért nem mozdultam inkább. Linda is ébredezett. Andy őt éjszaka elengedte, így fel tudott kelni. Megfordult lassan, és nézte, ahogy Andy alszik. Nagyon szívderítő látvány volt. Annyira, hogy Linda elkezdte simogatni Andy haját, ami arcán lengedezett. Andy erre felébredt.
-          Te meg mit művelsz? –kérdezte nevetve.
-          Szia, ne haragudj.. csak úgy szuszogtál.. muszáj volt megsimítanom.
-          Na, gyere közelebb.. –mosolyodott el.
Linda közelebb bújt hozzá, és így egymást ölelve még pihentek egy keveset. Eközben Ash még szorosabban magához ölelt, mire én felszisszentem egy kicsit, erre pedig ő felébredt.
-          Szia, mi történt?
-          Szia, csak megszorítottál de semmi baj.
-          Nem akartam ne haragudj, csak álmodtam.. –mentegetőzött.
-          Nem haragszom.
-          Úgy sajnálom.
Erre megfordultam vele szembe, és összebújtunk. Megsimította az arcom, és gyengéden megcsókolt.
-          És mit álmodtál?
-          Azt, hogy a kocsiba ülünk, és ölellek épp.
-          Hát nincs nagy eltérés.
-          Nincs, végül is.
-          Menjünk ki.
Erre felkeltünk, és kimentünk a nappaliba. Onnan a konyhába, ahol megláttuk a gáztűzhelyt, amit tegnap sikeresen felrobbantott Ash.
-          Ez megint szép volt..  –Nevetett Ash a dolgon.
-          Semmi gond. Elvárták tőled.
-          Igaz.
Ezzel átléptük a földre dőlt tűzhelyt, és teát csináltunk. Közben Jake is kijött.
-          Sziasztok.
-          Szia.
-          Kérsz?
-          Nem,  köszi. –mondta álmosan mosolyogva, majd leült a kanapéra felébredni. Mi is követtük, kezünkben a bögre teával.
-          Mi újság veletek?
-          Jól meg vagyunk..
-          Na.. örülök. Jó hogy így egymásra találtatok tulajdonképpen.
Közben Jinxx is kijött, CC-vel és Andyékkel együtt.
-          Sziasztok.. jól vagytok?
-          Igen, remekül. –nevetett Ash.
-          Na az fain.. és miről maradtunk le?
-          Csak beszélgettünk. Azt mondtam épp, hogy milyen jó, hogy egymásra találtak.
-          Igen.. Ennek én is nagyon örülök. Bevallom Nagyon aggódtam Ash miatt. Mert még nem volt egy tisztességes barátnője sem. És látszott, hogy szeretetre vágyik. Örülök, hogy te megadod ezt neki.. –majd rám nézett mosolyogva.
-          Igyekszem a legtöbbet nyújtani. –Ránéztem Ash-re, aki csillogó szemekkel tekintett vissza rám. 
-          Nos, ma megyünk valahova?
-          Szerintem mehetnénk.. tegnap megint külön voltunk.
-          Várjatok csak. –szólalt fel hirtelen Jinxx. – Tudjátok milyen nap van ma?
-          Basszus. –ez azt szimbolizálta, hogy Andy-nek eszébe jutott.  – Valentin nap van!
-          Tényleg.. –mondta Ash.. – De mi már tegnap megünnepeltük.
-          Tulajdonképpen igen –helyeseltem.
-          Hogy felejthettük el?
-          Túlságosan foglalkoztunk egymással, így szinte egymásról feledkeztünk el mégis.
-          Valahogy meg kéne ünnepelni.
-          Ebbe mi nem vagyunk benne sajnos. –mondta Jinxx, akinek szintén nem volt párja, mint Jake-nek, és CC-nek sem. – mi inkább itthon maradnánk, ha nem baj. Nem akarunk teher lenni.
-          Nem lennétek teher, de persze nem baj. De hogy ünnepeljük meg?
-          Dupla randi? –kérdezte Ash nevetve.

-          Ez nem is rossz ötlet. Menjünk el egy étterembe. De egy jó puccosba. Ismerek is egyet a közelben. 

4 megjegyzés:

  1. Szia! Néhány napja írtál az oldalamra és gondoltam megnézem mit is az, amit nekem ajánlasz. Írnék róla egy kis kritikát ha nem probléma.:-)
    KINÉZET: A látvány jó, bár én jobb szeretem ha a szövegrész szélesebb, de mindenkinek más az ízlése. A háttér egy kifejezetten jó kép, én a helyedben nem mozaik szerűen raktam volna be, hanem úgy ahogy van, egy képből.
    FEJEZETEK: Alapjában véve szerintem túl sokat akarsz egyszerre. Pontosabban kifejtve ez azt jelenti (nálam legalábbis), hogy több esemény zajlik egyszerre, de ezen kívül nagyjából porszemnyi információ van róla. A helyesírás jó, van benne pár hiba, de ez mindenkivel előfordul. (vesszőkre figyelj és a tagolásra)
    TÖRTÉNET: A sztori jó. Van benne egy pár dolog, amit nem nagyon értek. Pl. az hogy Krisztit leütik, de Ashley meg hazaviszi, közben Budapesten vannak, de nem tudjuk hol lakik Kriszti mégis Szolnokot már elhagyták...szóval kicsit csapongó, de ha odafigyelsz ezekre, akkor nagyon jó dolgok alakulhatnak ebből.
    SZEREPLŐK: a történet alapvető figuráiról semmit sem tudok. Annyi világos, hogy ki-kicsoda és hány éves, ezen a morzsányi infón kívül tényleg nem tudok semmit se Róluk. Ha már a szereplőknél tartunk, hadd jegyezzem meg. Ne a legelőnytelenebb képeket válogasd össze, hanem legyen jó minőségű és megfelelő. (Itt gondolok Ashley-re) A neveket pedig írd le!! Leírom ide, hogyan gondolom egy szereplő bemutatását. Vegyünk példának Ashley-t mert többnyire Ő van a középpontban. ,,Ashley Purdy, 29 éves basszusgitáros. A Black Veil Brides nevű rockbandában játszik. Nagy csajozógép, de ha talál számára megfelelőt, képes mindent feláldozni azért, akit szeret. Gyerekkora óta gitározik, ma már profi szinten űzi..." stb stb stb. Érted? Mond el, hogy kinek a kije és honnan került a képbe, különben az olvasó soha nem tudja meg, hogy ki is Ő. A kitalált karakterekről is írd le a fontosabb infókat.
    Összességében jó kis történet és ne hagyd abba, még akkor se, ha úgy gondolod nem fontos. Fejlődj, válj jobbá és csakis előre!
    Üdvözlettel: Bloody Rain. (Andy Biersack and Ashley Purdy from BvB facebook oldal főadminja)

    VálaszTörlés
  2. Hupsz! Látom nem is oldalon, hanem ASK.FM-en írtál...no mindegy, most már tudod úgyis ki vagyok :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a véleményt! Sokat segítettél, megfogadom a tanácsokat. Legalább is megpróbálom :) Az a helyzet, hogy a történetet már nagyon régen kezdtem írni, és az óta fejlődtem is. Csak most kezdtem feltenni blogra. De amit tudok, változtatok :) A szereplőkkel kapcsolatban teljesen igazad van. Ez az egész történet egy baráti körben elterjedt sztori lett, hisz a barátaim szerepelnek benne (majd fognak) Csak közösen nevettünk az egészen mindig, ezért nincs benne helyszín hogy hol lakunk mert alap volt. De erre odafigyelek, hisz most már közösség is olvassa :) Köszönöm még egyszer!

    VálaszTörlés
  4. Igazán nincs mit! Egyébként ha valami kell, szólj nyugodtan!:)

    VálaszTörlés