2014. július 6., vasárnap

(7. rész) Nosztalgia

-          Emlékszel?  -kérdezte Andy Lindát.
-          Igen.. –és együtt nézték a szobát, ahol összejöttek.
-          Na.. Itt még nem repedt ki a szám, bár már itt elkezdtük. –csatlakozott Ash a merengéshez.
-          Igen, és innen indultunk a túrára.
-          Ne is mondd..
Leültünk a földre, ismét a kályha elé. Én még a cuccaimat nézegettem, amiket rég láttam, mert az óta is Ash ruháit hordtam. Bár nem volt ellenemre.
-          És mi a program?  - érdeklődött Ash.
-          Nem tudom, maradjunk itt és szórakozzunk. Szerintem már pusztán az, hogy együtt vagyunk jó szórakozás.
-          Igaz.. –mondta Ash nagy vigyorral rám nézve.
-          Még be sem gyógyult a seb! –vágta rá CC.
-          Jól van na..
Elkezdtünk filmezni közösen, közben persze végignevettük az egészet, és dobáltuk egymást popcornnal. Ash és én borzoltuk egymás haját zsíros kézzel. Ezt ő nem szereti, mert utálja ha nem jól áll a haja, de tőlem még elfogadta. Linda és Andy egymás szájába dobálták a Popcornt. A többiek pedig csak egymáshoz dobálták, és lökdösődtek. A lökdösődésből birkózás lett, amit Jinxx és Jake hajtott végre.  Mindenki nagyon jól szórakozott. Telt az idő, az eső lassan elállt, és kisütött a nap. Szép idő lett a végére.
-          Hé srácok! Elmehetnénk itt valahova, egész jó idő lett.
-          Oké, de hova?
-          Nem tudom.. csajok? Vannak itt jó helyek?
-          Nem igazán… -felelt Linda.
-          Akkor csak kocsikázzunk egyet.
Ezzel el is indultunk. Most Jinxx vezetett. Elindultunk a belváros fele. De persze nem volt semmi érdekes. Legalább is egy átlagos ember számára nem érdekes.. De a srácok mindenben látták a poént.
-          De felmásznék arra ott .. –mondta ezt Ash a víztoronyra, ami a piacon található.
-          Másznál te!
-          De komolyan!
-          Le is esnél.. gondoljál rám is! –mondtam neki aranyos fejjel.
-          Jól van na…akkor nem mászok.. Majd lementünk egy nagyobb leejtőn, és mindenki ujjongott, mintha csúszdáznánk.
-          Jaj nekem..
-          Mi van? Élvezni kell az életet.  –mosolygott Andy.
-          Akkor élvezzük na.. –vont vállat Linda..
Visszaértünk az utcánk melletti részleghez, a Penny-hez. Meg kellett állni a játszótéren, mert a fiúk csúszdázni akartak. CC felpattant a libikókára, a túloldalra pedig Jake. Ugyan ez a másikon Andy meg Linda. Ash és én hintázni mentünk, Jinxx pedig harmadiknak felült a srácokhoz..
-          Most nézd meg.. –mutatott a srácokra Ash.

-          Látom.. te sem vagy ám különb.. magyaráztam neki.
-          Most miért?
-          Diliske vagy, de én így szeretlek.
Majd átültem hozzá a lábára, és együtt hintáztunk. Eltelt az idő, esteledett.
-          Nem kéne haza indulni srácok?
-          De.. mire hazaérünk sötét lesz.
-          Akkor menjünk!
Ezzel bepattantunk a furgonba, és először hozzám mentünk az ott hagyott cuccokért, majd tovább indultunk. Hosszú, és fárasztó volt az út, mert már sötét volt mikor Szolnokot elhagytuk, és az eső is ismét rákezdett. Most én ültem az ablak mellett, és Ash borult rám. El is aludt. Szundított egy fél órát. Andy és Linda csak ölelték egymást, de nem aludtak. Nézték, ahogy az esőcseppek lefolydogálnak az ablakon. A többiek pedig ültek behunyt szemmel néha, és várták, hogy hazaérjünk. Ash mikor felébredt, rám nézett, végigsimította az arcom, majd megkérdezte, hol járunk. Válaszoltam, - Már Cegléden.. Még volt hátra egy óra.
-          Na ezt hogy bírjuk ki?
-          Nyugi, ki fogjuk.. mindjárt eltelik.
Ezzel elhasalt a hosszú üléseken, és rám borult. Én átkaroltam, és elaludt ismét. De ezúttal mindketten. Eltelt az idő, odaértünk. Andy hajolt hátra ébresztgetni.
-          Ash.. kelj fel!
Ash felébredt, de én még nem.
-          Mi van?
-          Hazaértünk.
-          Na, végre..
-          Hé.. drágám..  –simogatta az arcom.
-          Mi az?
-          Gyere..
-          Itthon vagyunk?
-          Igen.
Nagyon álmos voltam már. Kiszálltunk a kocsiból, de még szinte állni sem volt erőm.
-          Jaj.. gyere! felveszlek.  –és bevitt a karjaiban.
-          Szeretlek. –nyögtem ki álmosan.
-          Én is szeretlek nagyon.. gyere, aludjunk. -Letett az ágyra, még kiment pakolni a többiekhez.
-          Kriszti? –érdeklődött Andy.
-          Lefektettem, nagyon fáradt szegény. Szerintem már el is aludt.. – ez így is volt.
-          Ja értem.. menjünk mi is!
Bejöttek a házba, majd Ash leült az ágyra mellém. Csak nézett, mást nem csinált. Majd gondolt egyet, és befeküdt mellém óvatosan. Észrevettem, de alig ébredtem fel rá. Csak átöleltem. Lindáék még fent voltak, de már ők is álmosan. Ültek a nappaliban, és laptopoztak.
-          Nem kéne feküdni?
-          De, csak még bekapok valamit. Gyere te is!
-          Végül is belém fér.
Kint a konyhában alig volt valami, mivel nem is voltunk otthon.
-          Csak alma van. –nevetett Andy.
-          Jó lesz az. –vágta rá Linda.
Elkezdték falni az egy szem almát, amit találtak. Egyszer Andy harapott bele, majd Linda. És így felváltva.
-          Na, menjünk most már! Enni is fáradt vagyok..
-          Oké.. én is.
-          Biztos sok volt a libikóka.  –Linda nevetett.
Bementek aludni. Így most már mindenki aludt, és várta a másnap reggelt. Ez hamar eljött. Andy ébredt fel először. Linda még aludt, de már nem sokáig, mert Andy véletlen meglökte.
-          Szia.. üdvözölte Linda Andy-t
-          Szia! Nem akartam bocsi.
-          Nem, semmi gond.. Egyszer úgy is fel kell kelni.
-          Igaz..
Linda valójában örült annak, hogy még akkor kelt fel, mikor Andy ott volt mellette, így nem kellett egyedül ébrednie. A többiek még mindig aludtak. Következőleg Jake ébredt fel, aki megcélozta a fürdőszobát. Majd CC is ment utána. Jinxx pedig a konyhába indult. Mindenki fent volt, kivéve minket. Valamiért nagyon álmosak voltunk az előző nap miatt. Talán tényleg sok volt a játékból. Ash felébredt, és kiment óvatosan a nappaliba anélkül, hogy felébresztett volna. De persze előtte jól betakargatott. Mindenki kint volt már, kivéve én. Nem csoda, hisz már tegnap is alig tudtam vánszorogni. Ash-nek kellett bevinni a házba.
-          Hát Kriszti? –kérdezte Linda.
-          Még alszik.. hagyom is. Nagyon fáradt..
Ezzel Ash kimet a mosdóba, egy laptoppal a kezében.
-          Nagy dolog lesz. Súgta oda vigyorogva CC Andy-nek.
-          Ja. –vigyorgott.
Kis idő elteltével én is elkezdtem ébredezni. Bár még nagyon álmosan. Először Ash-t kerestem magam mellett, de nem volt ott. Kimentem a nappaliba a srácokhoz, akik már a kávéjukat szürcsölgették a kanapén.
-          Sziasztok.
-          Szia! ..
-          Na, álomszuszék.
-          Jól ki voltál tegnap. - Jöttek a megállapítások felváltva.
-          Igen.. –feleltem. -Ash?
-          Budin. –válaszolt Andy, miközben belekortyolt az italába.
-          Oh.. akkor nem zavarom..
-          Gyere, ülj le hozzánk. Mondta Jinxx. Erre odamentem, és leültem mellé.
-          Ébresztő! -Borzolta meg a hajamat. Még mindig nagyon nyúzott voltam.
-          Jól van na! nevettem.
Közben Ash jött ki a fürdőből.
-          Szia! Szép jó reggelt. Gyere ide!
-          Szia! Neked is.. odaszaladtam hozzá, és megforgatott.
-          Látom még álmos vagy.
-          Kicsit.
-          Menj, mosdjál meg egy kicsit attól felébredsz. -Elindultam a mosdó felé.
-          Várj.. Ne! Mégse. Használd a mosogatót..
-          Miért?
-          Hát csak ..
-          Ja, értem.. Nem gond, elviselem..
-       Te tudod..  –vigyorgott rám, közben letette a laptopot az asztalra.  Én bementem, Ash pedig leült a srácok közé. Még mindenki köntösben volt.
-          Ne öltözzünk fel?
-          Minek még? Kényelmesen elvagyunk mi itt.
-          Oké, nekem megfelel..
Végeztem a mosdóba, és odamentem Ash-hez.
-          És mára mi a tervünk?
-          Na most tényleg fogalmam sincs.. –válaszolta Andy.
-          Nekem se. –mondta Ash.. –már mindent csináltunk. Utazgatni nincs kedve senkinek szerintem..
-          Hát nincs.. mondta CC
-          Akkor maradjunk itthon?
-          Maradjunk.. majd kitalálunk valamit.. Nagy ez a ház. Még próbálhatnánk is. Vagy, erről jut eszembe.. Mi lenne a ha vásárolnánk néhány cuccot?
-          Nagy BVB bevásárlás? –kacsintgatott Jake.
Lindával nem értettük, hogy miért néz mindenki olyan furán, de a srácok elmagyarázták.
-    Nálunk a vásárlás egy külön elfoglaltság. Egy szabadidős tevékenység. Ugye rengeteget adunk a külsőnkre, és mint minden mást, ezt is szeretjük poénosan csinálni.
-          Értem.. mondta Linda, én meg csak bólogattam.

-          Akkor öltözhetünk is.
Ezzel Ash és én kézen fogva bevonultunk a szobába, a többiek pedig a sajátjukba. Felkaptam pár cuccot, amit Ash szekrényében találtam, és ő is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése