2014. július 8., kedd

(8. rész) A bevásárlás

-          Hé, azt én akartam most felvenni!
-          Tessék! –nevettem.
-          Nem, most már vegyed nyugodtan!
Elkészültünk, majd mindenki bevonult a fürdőszobába, az óriás tükör elé. Elkezdtünk sminkelni, hajat vasalni, és hasonlók. Ash-el egymásnak segítettünk.
-          Na, mehetünk?
-          Felőlem igen. –és mindenki bólintott.
Kimentünk a kocsihoz, és a szokásos ülés szerint szálltunk be. Nem volt hosszú az út, így nem unatkoztunk. Odaértünk a bolthoz. Ez egy nagyon drága minőségi bolt volt, tele Rockos cuccokkal. Bementünk, miután CC leparkolta a kocsit.
-          Nem mondom, szép bolt. -csodálkoztam.
-          Igen, ez a kedvencünk. Van egy BVB részleg is.
-          Ne mondd már!
-          De, komolyan. A túloldalt van.
A tulaj felismerte a srácokat, és már szaladt is felénk.
- Sziasztok! Mi járatban?
- Szép jó napot! Csak beugrottunk néhány cuccért, mert fel kell újítani a ruhatárat néha.
- Csak nyugodtan vásárolgassatok!
Ránk nézett..
-          Ők új tagok?
-          Ja, nem. Ő itt Ash barátnője, Kriszti,  ő pedig itt Linda, ő az enyém.  És mosolyogva magához szorította.
-          Akkor gratulálok fiúk!
-          Köszönjük szépen.
-          De nem is tartalak fel titeket. Menjetek csak!
Ezzel elmentünk. Ash rögtön felkapott négy nadrágot, és bevitte a fülkébe magával. Én is találtam pár jó darabot, és a többiek is nézelődtek. Mindenki nagyon jól szórakozott. Egyfolytában próbáltunk.
-          Na, mind foglalt. - Mondta Ash.. Mivel mindenki egyszerre próbált, és nem volt elegendő fülke hetünknek. Pont csak hat volt.
-          Gyere az enyémbe.. –kiáltottam ki nevetve.
-          Oké.. Nevetett fel, majd bebújt hozzám, amint épp egy nadrágot próbáltam. Szűkös volt a hely, de valahogy csak elfértünk. Segítettünk egymásnak fel levenni a ruhát, és közben sokat nevettünk, a szomszédos fülkében megszólalt Andy.
-          Jól elvagytok?
-          Igen! –kiabáltunk át.
-          Gondolom.
Épp segítettem felhúzni Ash-nek egy nadrágot. Ő ugrált, én pedig rángattam felfelé.
-          Na.. köszi.. –hirtelen sikerült felrántani rá.
-          Nincs mit. –vigyorogtam.
-          Te ez egész jól áll.
-          Aha, nekem meg ez a póló.
Majd egyszerre mondtuk: kosárba!
És elnevettünk magunk. Ash megpróbálta leerőszakolni magáról a nadrágot, ami elég nehézkesen ment, majd Véletlen megbotlott, és rám dőlt. Szimplán elkaptuk egymást. A nevetés közepedtében megszólalt.
-          Hé! Meggyógyult a szám..
-          Mit szeretnél? –közelebb hajoltam.
-          Tudod te azt, és egymásnak estünk.
Egy elég érdekes és ugyanakkor vicces helyzet állt elő. Ash félig letolt gatyában, én pedig a nyakamon egy pólóval. Andy megszólalt mellettünk.
-          Idáig hallom a cuppogást.
-          Bocsi…
-          Nem zavar, csak gondoltam szólok..
-          Akkor jó.
Ezt még játszottuk egy darabig, de már mindenki végzett a próbával.
-          Most már öltözzünk fel.
-          Oké. - Ránézett az órára.. – jól eltelt az idő.
Ugyan is már dél után négy óra volt. Elkészültünk, és kimentünk a fülkéből.
-          Na, mi történt? –kérdezte Andy.
-          Gondoltuk, elég lesz mára,  majd folytatjuk éjszaka, ha nagyon akarjuk.
-          Felőlem.. Na, számoljuk meg hány cucc van.
-          Nálam négy nadrág, két póló. –mondta Jake.
-          Két nadrág, nyolc póló. Folytatta Andy.
És így tovább mindenki rengeteg cuccot szegett össze. Így már voltak saját ruháim is. Linda végig a sajátjait hordta eddig is, mert ő hozott otthonról, de én nem. Fizettünk. Én még nem láttam ennyi számjegyet egy összegben.
-          Ki tudjuk ezt fizetni? –kérdezte Linda.
-          Persze hogy ki! Válaszolt Andy, erre elővette a sok húszezrest.
-          Én is csak néztem. De a fiúknak úgy látszik ez megszokott.
Fizettünk, utána a sok szatyrot bedobáltuk a csomagtartóba, de az a hely nem volt elég, így még a mi hátsó ülésünkre is jutott. De még így is kényelmesen elfértünk. Otthon a kipakolással kezdtük. Bevonultunk a sok szatyorral, és megtömtük a szekrényeket. Ash-el közös szobánk volt, ezért teljesen megtelt a szekrény a közös cuccokkal. De ő ezt nem bánta. Kimentünk a nappaliba, és bekapcsoltuk a tévét. Alapzajnak, mivel jól ment a beszélgetéshez. A többiek is kijöttek.
-          Na, mindenki bepakolt sikeresen?
-          Igen. –válaszoltuk.
-          Oké, akkor most együnk valami, mivel még nem ebédeltünk, és mindjárt vacsorázhatunk.
-          Hawaii pizza! -Mondtuk egyszerre.
Andy telefonált.
-          Most mindenki maradjon csendbe. - szögezte le.
Nevettünk, visszagondolva az előző esetre.
-          Már nem repedt. –nyögte ki Ash. –és persze ezen megint felnevettünk.
Andy nevetve szólt bele a telefonba, mert nem tudta abbahagyni a nevetést. Magyarázkodnia kellett a pizzázónak. Letette.
-          Csesszétek meg!
-          Meg se szólaltunk. –mondtuk nevetve.
-          Hagyjuk most már mindegy. Azt hitték elmeroggyant vagyok, de jön a pizza az a lényeg.
-          Majd mi átvesszük nyugi.
-          Kössz!
Eltelt fél óra, sikeresen eldumáltuk az időt. A pizza megérkezett. Ash nyitott ajtót. Bentről hallottuk, ahogy átveszi. Andy nem bírta ki, elkezdett nevetni hangosan. És leborult a földre. Ash behozta a pizzát, amit ezúttal pénzzel fizetett ki. Letette az asztalra, de Andy még mindig fetrenget. Nagyon nevettünk rajta.
-          Te mit művelsz?!  -Kérdezte Ash nevetve majd ráült a hátára.
-          Még egy perc.. -és nevetett tovább.
-          Semmi gond,  úgy is forró  pizza.
Majd mikor abbahagyta, Ash segített neki felkelni. Elkezdtünk falatozni. Nagyon szerettük még mindig ezt a pizzát. Hamar el is fogyott. Besötétedett. Leültünk a tévé elé, és ezúttal elkezdtük nézni. Alig beszélgetünk alatta. Andy és Linda a fotelben ültek oldalt, Jinxx, Jake, velem és Ash-el a kanapén, kevés férőhely volt, de én Ash-en ültem, így elfértünk. CC pedig a másik fotelban helyezkedett el.  Élveztük a filmet. Eltelt az este, éjszaka lett. Már pizsamában voltunk. A többiek elmentek aludni egyenként. Végül már csak ketten maradtunk Ash-el. Hozott egy plédet, és betakaróztunk a kanapén. Romantikus filmet néztünk. Ezúttal nagyon jól esett egymáshoz bújva. Sokáig néztük, majd véletlen elnyomott az álom. Eldőltünk a kanapén, és ott aludtunk reggelig. Andy idő közben kijött egy pohár vízért, és észrevette a tévét, hogy még mindig be van kapcsolva. Kivette a kapcsolót Ash kezéből, majd kinyomta. De nem ébresztett fel minket. Visszament aludni.
     Reggeledett. Ash felébredt, és kicsit kábán nézett körbe, hogy hol is vagyunk épp. Lassan rájött, hogy a nappaliban. Én rajta feküdtem a mellkasán és nem tudott felkeli. De nem is akart még. Kis idő múlva Jinxx tántorgott ki a szobájából, majd mosolyogva ránk nézett. Odajött. Suttogta:
-          Hát ti?
-          Elaludtunk.
-          Aranyos. -Mosolygott. Még feküdtünk egy tíz percig, majd felébredtem én is.
-          Jó reggelt. –suttogta nekem kedvesen Ash.
-          Jó reggelt. –válaszoltam vissza álmos, de mosolygó arccal. – Hol vagyunk? –tűnődtem el.
-          Elaludtunk a film alatt.
-          Tényleg.. Nem volt neked kényelmetlen?
-          Dehogy… még élveztem is.
-          Akkor jó.
-          Felkelünk?
-          Keljünk.
Még csak Jinxx volt kint velünk, aki a fürdőből jött ki. Intett, majd visszament a szobájába felöltözni. Mi még mindig ültünk a kanapén, és nem csináltunk mást, csak átkaroltuk egymás derekát. A többiek is jöttek ki lassan. Andy és Linda most együtt jöttek ki, ők is szintén egymást átkarolva, fáradtan. Majd bementek a fürdőbe. Andy nekiállt zuhanyozni a függönyt elhúzva, Linda pedig álmosan fésülködött, és fogat mosott.
-          Hé.. ideadnád a törülközőt?
-          Persze.
Linda a fogkefével a szájában odanyúlt a székre, és benyújtotta a függöny mögé a ruhadarabot. Andy kihajolt hozzá, és mosolyogva mondta: köszi.. Majd lenyalta az éppen Linda arcán folydogáló fogkrém maradékot. Erre mindketten nevettek. Linda még közben el is ejtette a fogkefét. Andy pedig inkább visszabújt nevetve a zuhanyzóba. Mikor végeztek mindketten, kijöttek a nappaliba hozzánk. Andy már ruhában, felöltözve, de mi még mindig köntösben ébredeztünk. Idő közben a többiek is csatlakoztak hozzánk.
-          Na mindenki felébredt? –kérdezte Andy már frissen a zuhany alól kibújva.
-          Még nem, de próbálkozunk. –válaszoltam.
Ezzel elindultunk a szobánkba Ash-el és öltöztünk. De ezúttal már mindketten a saját ruháinkat vettük magunkra. Ash azt a nadrágot vette fel, amit tegnap utoljára próbált, én pedig hozzá a nyakamon lengedezett felsőt, hogy legyen benne valami poén. Ash nevetve nézett rám ezek után.
-          Szép idők. –mondta mosolyogva.
-          Vissza lehet hozni ezeket az időket. –kacsintgattam.
Ezzel megragadott, és levágott az ágyra. Fogytattuk a tegnapit, csak épp kényelmesebb helyzetben, mint egy szűk fülke. Jake közben benézett, mert a többiek utánunk küldték, hisz fél órája bent vagyunk, és már mindenki kész.  Jake benézett és látta, ahogy fetrengünk mint mindig.
-          Ez kész.. megint elvannak egymással! –kiáltotta ki a többieknek.
Andy is odaszaladt az ajtóhoz, és nevetve mondta.
-          Ne már. Már megint? Ash..
-          Nem tehetek róla. –mondta Ash vigyorogva.
Eközben mindenki ott volt már az ajtóban.
-          Na jó.. megyünk már.  –Leszállt rólam, és kimentünk.
Mindenki vigyorgott ránk, és leültünk a kanapéra. CC kicsit unatkozott, így elkezdett dobolni az asztalon. Erre felfigyeltünk, és Ash a kezébe vette a gitárt. Csatlakoztak hozzá szép lassan. A God Bless you című számot kezdte el CC, amit mindenki folytatott. Végül Andy is mikrofont ragadott, és CC is beült teljesen a dobfelszerelés mögé. Linda és én ültünk a kanapén, és tapsoltunk, mert nagyon élveztük a fiúk játékát. Andy néha odajött, és adott egy csókot Lindának, amikor épp szóló volt. Ash is követte a példáját, de ő gitározás közben. Hisz ahhoz nem kellett beszélni. Végeztek a számmal, és visszaültek a kanapéra.
-          Na, milyen volt, hogy tetszett?
-          Nagyon jó volt! Ti vagytok a legjobbak.
-          Tudjuk ám, de köszi. –mondta Andy mosolyogva.
-          Igazán nincs mit. Válaszolta Linda, majd magához húzta nagy vigyorral.
Ash is odajött hozzám, és hozzám bújt. Andy pedig Linda lábán ült ezúttal. A többiek csak nevettek rajtunk, de ez már megszokott volt.
-          Nos? Most mit tegyünk? Itt az egész nap.
-          Én ellátogatok egy barátomhoz –mondta CC. – Muszáj mert nála maradt a telóm.
-          Ez eddig hogy nem tűnt fel?
-          Eddig a másikat használtam.
-          Ja, bocs!
-          Na, megyek is. Elviszem a kocsit.
-          Oké vidd csak.
Ezzel elment. Ash-nek támadt egy ötlete.
-          Mi lenne, ha most mi elmennénk kettesben, úgy mint a múltkor Andyék?

-          Oké! –Válaszoltam nagyon boldogan. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése