2014. július 21., hétfő

(11. rész) Nyaralás a Balatonnál

Megvárta a reggelt, míg felébredtem. Lassan kinyitottam a szememet, és megláttam, hogy engem bámul.
-          Jó reggelt. – mondta kedvesen.
-          Neked is… hát te?
-          Nem tudtam aludni.
-          Régóta?
-          Eléggé, de nem akartalak felébreszteni..
-          Pedig megtehetted volna. – erre csak vállat vont, és mondta. –De nem akartalak.
-          Hát jó, és mennyi idő van?
-          Reggel nyolc. Felkelünk?
-          Keljünk.
Ezzel felkeltünk, és mint mindig, most is kiültünk a nappaliba. Ott volt mellettünk felkötve a két szív alakú gázléggömb.
-          Szép nap volt ez.
-          Igen, majd jövőre újra.
-          Az biztos! De előbb is lehet, hisz mindig együtt vagyunk. Nekem már ez Valentin nap.
Erre a kedves mondatára muszáj volt reagálnom egy köszönettel. Simogattam az arcát mosolyogva, majd megcsókoltam gyengéden. Én egy rövidet terveztem, de ő ezek után már nem engedett el, és azt vettem észre, hogy megint a kanapén fekszünk. Közben Andy kijött. Meglátott minket, majd megnézett közelebbről.
-          Hali!
-          Szia! –mondtuk felváltva.
-          Ugye nem ezt csináltátok egész éjszaka?
-          Nem, most jöttünk csak ki.
-          Akkor jó, megnyugodtam. – Erre elindult a fürdő felé.
Linda követte őt, majd a többiek is kijöttek hozzánk. Mi ezt nem vettük persze észre, mert csendben ültek le a mellettünk lévő fotelokba. Előszeretettel nézték, amit művelünk. Majd egy pillanatra felnéztem, és megláttam a közönséget.
-          Ash..
-          Tessék?
-          Nézz oldalra!
-          Sziasztok.
-          Heló.
Majd folytatta.
-          Na! –nyögtem fel nevetve.
-          Mi a problémád? –mosolygott.
-          Problémám az nincs.
-          Jó jó, értem!
Felkeltünk, megdörgöltük a szemünk, majd egymásnak dőltünk az álmosságtól. Közben Andy is kijött a fürdőből, Lindával a háta mögött. Mindketten felébredtek egy frissítő zuhanytól.
-          Na! Ti levegőt is vesztek? –mondta nevetve.
-          Azt is kell néha nem? –felelte Ash.
Most már mindenki kint volt a nappaliban, felöltözve, kivéve minket.
-          Nos? Ma mit fogunk művelni? –kérdezte Ash, már kicsit jobban magához térve.
-          Hát a tűzhelyet rendbe kéne rakni.
-          Uff… igaz. –szisszent fel Ash.
Bementünk felöltözni kicsit otthonosabb cuccba, hisz úgy készültünk, hogy nem megyünk sehova. Egy pulcsit kaptunk magunkra egy farmerrel. Majd kimentünk a konyhába, és felállítottuk a tűzhelyet.
-          Most mi legyen?
-          Nem tudom… Áram alá helyezni lehet, hogy nem jó ötlet. Takarítsuk le róla a folyadékot.
Ezzel letörölgettük a dugaszt, és minden mást rajta. Majd Andy óvatosan bedugta a konnektorba.  Nem történt semmi. A tűzhely megint működött.
-          Ash, van egy jó hírem.
-          Mondd!
-          Nem kell újat venned!
-          Na, fain! Mondjuk nem mentem volna csődbe.
-          Még ha akarnál, se tudnál.
-          Tudom, azért mondom..
Visszamentünk a nappaliba. Elkezdtünk tévézni egy kicsit, majd meguntuk, és beszélgettünk.
-          Szóval, ma egész nap itthon ülünk? –kérdezte kissé unatkozva Jake.
-          Mehetnénk valahová, csak akkor mondjatok ötletet.
-          Most elég szép idő van…
-          Ez becsapós tud lenni, tapasztaltuk.
-          Igen, de most nem túrázni mennénk.
-          Hát?
-          Mi lenne, ha leutaznánk a Balatonhoz?
-          Ez nem is olyan rossz ötlet! –mondta Andy egy öt perc fontolgatás után.
-          Mondjuk strandolni most annyira nincs jó idő még, tavasz van.
-          Lehet ez még jobb is. Ki tudja? Meg hát van uszoda rengeteg.
-          Ez igaz. És hol szállnánk meg?
-          Hát szállodában biztos nem mert maximum három ágyasak, és nagyon kicsik is. Talán egy házat, ha bérelnénk.
-          Olyat lehet?
-          Lehet persze! Van sok olyan, de el kell csípni egy jót. Jó környékkel.
-          Szóval így benne vagyunk?
-          Legyen. –helyeselte Jinxx.
-          Ash? Nektek megfelel?
-          Nekem mindegy, csak együtt… mondtam.
-          Akkor ezt igennek veszem.
-          Linda? –fordult oda Andy mosolygó tekintettel, majd lehajolt kicsit hozzá.
-          Teljesen megfelel! Szerintem jól szórakoznánk. Mást úgy sem tehetünk itthon.
-          Akkor legyen. Mikor induljunk? Még ma?
-          Még ma, csak akkor már most kezdjünk pakolászni.. mert lehet, hogy sokáig maradunk. Egy hét biztos.
Elindult mindenki a saját szobájába. Elővettük a bőröndöket, és pakolni kezdtünk. Egy bőrönd közös volt. Az tele volt szemfestékkel, hajlakkal, és hasonló dolgokkal. Elvittünk még néhány gitárt is. Ezek mind befértek a csomagtartóba a bőröndökkel együtt. Mikor már minden bent volt, beszálltunk mi is. CC-t alig lehetett kivonszolni a házból, mivel a dobfelszerelését nem tudtuk magunkkal vinni. Tíz percig búcsúzott. De végül beszállt a kocsiba, és el tudtunk indulni. Nagyon izgatottak voltunk hátul Ash-el. Megmagyarázhatatlan okokból. A többiek csak nevettek rajtunk, és csatlakoztak az örvendezéshez. Megint előkerült a gitár. Sok mindent csináltunk az úton, de az alvás most nem ment. Az első fél óra volt ilyen virgonc, utána csendben bámultunk kifelé egymás karjaiban. Telt az idő, végül elértük a Balatont, de még hosszú volt onnan az út. Eleve nem is tudtuk, hogy hol szállunk majd meg. Egy pár percre megálltunk a parton, gyönyörködni a tájban. Fújt a szél, egy lélek sem volt ott rajtunk kívül. Elidőztünk ott valameddig, majd visszaszálltunk és elkezdtünk gondolkodni.
-          Most merre?
-          Hát ugye a szállodákat kizártuk, menjünk be a városba.
Siófokon voltunk. Egyre beljebb mentünk az utcákon. Csendes környék volt, autó alig járt. Mentünk, egyre tovább és tovább, mikor aztán találtunk egy kiadó házat. Megkérdeztük a tulajt, hogy kiadná-e nekünk, és a válasza igen volt. Kifizettük, és már be is parkoltunk az udvarra. Szép ház volt, bár belül még nem voltunk. Majd mikor elment a tulaj, bementünk végre. Az ajtó egy előtérbe nyílt be, csak úgy, mint otthon. Rögtön jobbra volt egy kisebb szoba. Majd mellette még egy, csak az dupla akkora volt. Ott három ágy volt bent.
-          Na, elférünk? Nekem tetszik, csak nem tudom, hogy elég lesz-e az ágy. Mert ahogy nézem, abból csak négy van.  Mondjuk ebből a külön szobás két személyes.
-          Szerintem meg lehet oldani. –mondta Ash, aki a tervezőképességével már látta is a megoldást.
-          Na, mondd zsenikém! Ezért is szeretünk.
-          Én is szeretlek Andy. –válaszolta nevetve. – Nos. Ha körül nézünk, a külön ágyon elfér az egyik páros. Ugye ti vagy mi. Bent pedig három ágyon meg lehet osztozni. Kettő ugyanis ha össze van tolva, akkor azt használhatják hárman is.. ezek lesznek külön a fiúk. És a maradék utolsó a másik párosé. Egy személyes, de hát sose jelent gondot összebújni.
-          Nem is rossz Ash!
-          Már csak azt kéne eldönteni, hogy ki bújik össze, és ki lesz kényelmes helyzetben.
-          Nekem mindegy.. csajok? Ki nem szeret szűkölködni?
-          Nekem is mindegy szerintem - mondta Linda. – Kis helyen is elférünk, ha a kanapén elfértünk.
Erre nevettünk.
-          Ott mi is elfértünk. Vágtam rá nevetve.
-          Igaz! Szóval?
-          Menjünk mi a kicsire. –mondta Ash, aki szeretett volna ölelkezni.
-          Benne vagyok. –vigyorogtam.
-          Akkor ezzel eldőlt… Ti meg majd felosszátok.. Nézzük meg a többi helységet is, mert az is fontos.
Andy benézett a konyhába, majd a fürdőbe is. Mindent rendbe talált. De étel nem volt a hűtőbe, tehát el kellett mennünk bevásárolni.
-          Van ötletetek, hol vegyünk kaját?
-          Idefelé láttam egy Tesco-t mondta Jake. Nincs messze, a körforgalom szélén szinte.
-          Akkor menjünk, az pont jó.
Elmentünk bevásárolni tehát. Persze nálunk a bevásárlás sem hétköznapi dolog. Két kocsit vittünk, Ash beleült az egyikbe, Andy tolta, CC a másikba, ezt Linda tolta, Jake pedig ráállt a kettőre, és így összekapcsolta. Mi pedig Jinxx-el húztuk elöl. Így sokkal élvezetesebb volt a vásárlás. Nem szóltak ránk, mert ismertek minket. Sikeresen bevásároltunk. Irányt változtattunk, és elindultunk a pénztár felé. Ash és CC kiszálltak a kocsiból az áruk közül, majd kipakoltunk. Ismét sok számjegyet mutatott a pénztárgép, de ez minket nem túlzottan érdekelt. A pénztártól való távozás után Ash visszapattant a kocsiba, amelyik üres volt, hisz csak az egyikbe pakoltunk vissza, és ezúttal én toltam. Néha felugrottam hozzá, és gurultunk. Végül kiértünk a kocsihoz. Bepakoltunk, visszatoltuk a kocsikat, majd célba vettük a házat.
-          Minden megvan?
-          Igen, azt hiszem.. válaszolt Ash Andy-nek.
-          Majd max visszajövünk még.
-          Így van..
Hazaértünk. Kipakoltunk mindent, köztük a bőröndöket is. Berendezkedtünk. Ash-el a közös saját sarkunk egészen alakult. A többiek is rendezkedtek. Majd eljött az este. Közösen vacsoráztunk, a kanapéval körbe kerített asztalnál. Érdekesebb volt az elkészítés, mint az evés. A hagymapucolás és az egyéb dolgok olyan otthonosnak tűntek. Ash papírvékonyan meghámozta a krumplit, zseniális kézügyességével. Mi persze szinte a felét levágtuk. Linda kettévágta, és elkezdte darabolni.
-          Te meg mit művelsz? –kérdezte Andy nevetve.
-          Darabolok.
-          Látom. –még mindig nevetett. –te eszed meg! –tette hozzá.
Itt Linda abbahagyta amit csinált, hisz a héja még rajta volt és belegondolt a dolgokba. Megvacsoráztunk, majd elmentünk aludni egy kis ivászat és tévézgetés után. Andyék elvonultak a saját külön szobájukba, és kényelmesen elterültek a kétszemélyes ágyon.
-          Te szeretsz itt lenni? –kérdezte Andy.
-          Igen, nagyon tetszik. Főleg veletek.
-          Akkor jó.. hát igen.. közösen el tudunk szórakozni. Amúgy jártál már erre korábban?
-          Igen, de akkor még nem gondoltam, hogy épp veled fogok még visszatérni…
-          Hisz még nem is ismertél.. –nevetett.
-          Pont ezért. –majd nevetgélve elaludtak.
Mi is készülődtünk feküdni. Én már feküdtem is. Ash még kint volt a mosdóban. A többiek már rég aludtak. Fárasztó nap volt az utazás miatt. Ash végzett, és bebújt mellém. Én feküdtem belül, ő pedig hátulról átölelt. Szorosan összebújtunk, hisz egyszemélyes volt. De nem mondhatom, hogy egyikünk sem élvezte.
-          Na, jó lesz így?
-          Igen, még jó is ez a kis ágy.
-          Ja, pont ezt akartam mondani, csak le ne lökj az éjszaka!
-          Akarattal biztos nem—nevettünk.
-          Ezzel most megnyugtattál.
-          Akkor jó..
-          És szerinted meddig maradunk?
-          Nem tudom.. én szeretnék egy darabig, mert nagyon tetszik ez a helyzet.. – mosolyogtam.
-          Nekem is, nem tagadom. Szerinted a srácok felébrednek majd a cuppogásra?
Itt ránéztem, és elkezdtünk nagyon nevetni. De szerencsére már mindenki aludt.
-          Hát, ha erre nem ébredtek fel, akkor szerintem arra sem..
-          Igazad lehet.
-          Na, aludjunk. Késő van.
-          Oké, jó éjt…
-          Jó éjt.
Ezzel elaludtunk, és megkezdődött első éjszakánk a Balatonon, közös nyaralásunkból. Nem tudtuk, mit csinálunk  holnap, nem tudtuk, hogy kelünk fel reggel. Nem terveztünk előre sosem. Így volt az érdekes. Telt az éjszaka. Én hajnal tájt felébredtem, de ezt nem bántam. Éreztem a melegséget, ahogy Ash ölel, és a szellőt, ami simogatja tarkóm. Ez a szellő az ő szuszogása volt. Néha el is mosolyodtam rajta. Reggeledett, addigra nekem is sikerült elaludni. Ash felébredt, és kiült a konyhába eszegetni valamit. Kiment hozzá Andy is. Ő inkább inni akart.
-          Szia…
-          Szia. Te is fent vagy?
-          Aha, felébredtem.. tudtatok aludni?
-          Mint a bunda. Legalább is én. Ő még mindig alszik, tehát valószínű tudott. –válaszolta Ash. – és ti?
-          Mi is aludtunk, már az első öt percben azt hiszem.. jó itt azért.. A környezet is megfelel. Az idő is szebb lett ahogy nézem.
-          Igen, és ez szerinted alkalmas lesz a fürdésre?
-          Nem tudom, szerintem még nem, de uszodába minden esetre szerintem elmegyünk.
-          Oké abban benne vagyok.  Megyek, visszabújok mielőtt felébred.  
-          Én is.
Ezzel lerakták, amit éppen fogtak és ettek. Ash visszabújt mellém lassan. Andy pedig Linda mellé, aki már akkor fent volt.
-          Szia..
-          Szia.. hát te nem alszol?
-          Nem.. felébredtem.
-          Kint voltam Ash-el. Beszélgettünk egy kicsit.
-          És van valami újdonság?
-          Nem, csak az volt a téma, hogy mit csinálunk ma, de szerinte sem lesz elég jó idő a fürdésre. Szóval lehet, hogy sétálgatunk, vagy marad az uszoda. De minek is előre tervezni?
-          Ezek jól hangzanak. Nem kell tervezni, jön az magától.
-          Így van. –majd Andy ismét átölelte Lindát, és pihengettek.
Ash úgy bújt vissza mellém, hogy én nem ébredtem fel rá. Az óta is csak feküdtünk. Míg a többiek már kimentek. Felöltözve kiültek az udvarra. Ébredeztem. Ash észrevette, és nyomott egy puszit az arcomra.
-          Így a legjobb ébredni. –mondtam nevetve. – szia.
-          Jó reggelt. Hát azt elhiszem..
-          Rég fent vagy?
-          Már egy fél órája de közben kint is voltam.. Andyvel a konyhába. De visszajöttem, hogy ne legyél egyedül mikor felébredsz.
-          De aranyos vagy. –mosolyogtam végigsimítva az arcát. Erre odadörgölődött hozzám.
Már szemben voltunk egymással, de Ash helyezkedett. Hanyatt feküdt, majd magára rántott.  Elterültem rajta.
-          És így most jól érzed magad? –kérdezte nevetve amint úgy feküdtem rajta, mintha rá lettem volna öntve.
-          Tökéletes. –válaszoltam.
-          Akkor jó.
Körül néztem, és láttam, hogy a srácok nincsenek bent.
-          Többiek?
-          Kint vannak az udvaron. Andyék meg még pihengetnek.
-          Nem megyünk ki mi is?
-          Hogy neked milyen fárasztó ötleteid vannak. –nevetett. – menjünk na.
Felkeltünk, és kikukkantottunk az ajtón. Ott volt Andyék szobája is a kijárat mellett, így észrevettek.
-          Sziasztok!
-          Sziasztok! Kimentek?
-          Igen kinézünk egy kicsit.
-          Megyünk majd mi is.
-          Oké.
Ash és én felvettük a Helo Kitty-s mamuszunkat, és kiléptünk az ajtón. A srácok ott ültek a hintaágyon.
-          Hali!
-          Sziasztok. Hát ti már fent vagytok?
-          Valamikor fel kell kelni.
-          Fázom.. nem veszünk fel valamit? –kérdezte Ash.
-          De, egy kicsit én is.
-          Akkor menjünk, te is megfázol… én meg nem akarok megint beteg lenni.
-          Igaz, az nem lenne jó.– eközben már vettük is magunkra a ruhát. Egy póló, egy nadrág és egy pulcsi szinte mindent megoldott. Visszamentünk a fiúkhoz.
-          Na, kész vagyunk.
Leülni már nem tudtunk a fiúk mellé, mert eleve két személyes kis hinta volt, és hárman ültek benne. Ezért csak oda álltunk melléjük.
-          Szép ez a környék… -mondta Jake.
-          Igen, szerintem el leszünk itt egy darabig.
-          Ja.. eddig pont erről beszélgettünk. Felelt Jinxx Ash mondatára.
Közben Linda is kijött hozzánk, de nekik már nem volt hely. Így inkább átmentek a teraszra a fotelokhoz. Ott volt négy fotel. Mi Ash-el nem mentünk velük, inkább kettesben maradtunk együtt.
-          Szóval? Mit szeretnél?
-          Jelenleg csak itt ülni, és hozzád bújni.
-          Gyere! –mondta mosolyogva. –ennyi?
-          Hát ez egyenlőre jól esik..
-          Úgy értem, hogy a mai nap mit szeretnél csinálni.
-          Ja, azt még nem tudom.
-          Majd megkérdezzük a srácokat.
Ők pont jöttek vissza, és egyenest a konyhába indultak. Mi is velük tartottunk. Leültünk bent, néhány szendvicset készítettünk, majd falatoztunk.
-          Szóval.. –szólalt meg Andy teli szájjal. –ma szerintem sétálgassunk. Eléggé fúj a szél, nem kell nekünk is tüdőgyulladás.. várjunk még a fürdéssel.
-          Nekem megfelel. –mondta Ash tapasztaltan. Majd mi is helyeseltük.
-          Akkor amint elmosogattunk indulhatunk is.
Andy és Jinxx mosogatott, mi pedig addig készülődtünk. Ash rögtön beállt a tükör elé, és elkezdett sminkelni. Én addig fésülködtem majd ezt felváltva. Andy benézett egy pillanatra.
-          Nagyon szépek lesztek. –jegyezte meg nevetve.
-          Tudjuk! –válaszolt Ash.
Majd kikecmeregtünk a tükör elől, és végül kijutottunk az utcára. Jake bezárta a kaput, és elindultunk a városba. Persze kocsival, hisz nem volt kedvünk gyalogolni. Behajtottunk egy bazár sorba. Vagyis hogy inkább csak a környékére, hisz ott gyalogolni érdemes. Sok mindent vettünk, magunknak és egymásnak is. Ash vett nekem egy szívecskés párnát, amire azt volt írva, hogy „szeretlek”. Persze nagyon elérzékenyültem, és örültem neki. Én vettem neki egy csillag nyakláncot, amibe az volt belekarcolva, hogy „I love You”. Andyék is vettek egymásnak egy-egy karkötőt, mibe egy szív volt belefestve. Jake, Jinxx és CC pedig hajpántokat, szegecses cuccokat, és pomponokat vettek maguknak. Elvásárolgattuk a délelőttöt. Még talán a délutánból is belement majdnem két óra. Ebédelni így elfelejtettünk.
-          Srácok nem kéne indulni? –kérdezte Ash a bazársor végére érve.
-          De, indulhatunk vissza a kocsihoz. Úgy is éhes vagyok, szerintem ti is.
-          Hát igen egy kicsit. Elmúlt már ebédidő.
-          Éhes vagy drága? –kérdeztem nevetve, majd átkaroltam a derekát hátulról.
-          Egy kicsit. –válaszolta nagy mosollyal.
-          Akkor menjünk.
Elindultunk, és végigmentünk újra a bazár soron. Még mindig volt mit venni, hisz nem tudjuk abbahagyni a vásárlást. Végül eljutottunk a kocsihoz. Fele annyi pénzzel, mint ami a zsebünkbe volt az utca végén.  Beültünk a kocsiba. Csend lett. Hirtelen Ash gyomorkorgását lehetett hallani.
-          Jaj de aranyos. –törtem ki nagy örömmel majd ráborultam.
-          Igen, aranyosan fogok éhen pusztulni. –nevetett.
-          Megyünk Ash! Tarts ki! –mondta Andy szintén kacagva.
-          Próbálok.
Most nem bújtunk össze, ültünk nyugodtan. Fogtuk egymás kezét, és mindketten elbambultunk. Kis idő múlva CC megszólalt.
- Nem ülünk be ide?   - mutatott rá egy étteremre az út szélén.
- De felőlem ülhetünk.
Jake lekanyarodott, és beparkolt az étterem elé. Bementünk. Ash egy nagy adag marhapörköltet rendelt, hisz már alig élt. Mi épedig sült krumplit és hasonló ételeket, amik nem olyan tartalmasak. Eszegettünk, közben beszélgettünk arról, hogy mi lesz a hátralévő időben, nem csupán a mai napon.
-          Szerintem járjuk körbe a tavat.–vetette fel az ötletet CC.
-          Nem rossz ötlet, sok állomás van. El lennénk, egész napos program.
-          Elmehetnénk egy Aqvaparkba.. ha jól tudom van ott egy.
-          Ja.. füreden van… tényleg jó ötlet lenne.. csak akkor azt ne akkor mikor körbe járjuk, hanem majd egy másik nap komppal.
-          Komppal? –kérdezte Jinxx.
-          Igen.. A tihanyi félszigetnél jár. Onnan meg ha átértünk nincs öt percre.
-          Ja, értem.
-          Ma még sétáljunk itt Siófokon, ismerjük meg jobban a várost, hisz ott szálltunk meg.
-          Jó.. menjünk le a partra sétálni..
-          Mindenki kész az evéssel? Akár indulhatnánk is..
-          Egy pillanat. –vágott közbe Ash. –még rendelek pár palacsintát és mehetünk.
-          Ajj Ash.. Emlékszel mit mondtál legutóbb?
-          Nem, mit?
-          Hogy ha meglátjuk, hogy megint tömöd magad, mint egy disznó, verjünk fejbe, és vágjuk hozzád a kaját.
-          Igen, de ez most más! Most nem szedek fel kilót.. remélem.
-          Te tudod, én szóltam.
Ash beburkolta még a három palacsintát, és elindultunk a part felé. Most már hozzám bújt a kocsiban.
-          Jobban vagy?
-          Igen, csak most meg mozdulni nem tudok, úgy tele lettem.
-          Én megmondtam! –vágott közbe Andy gúnyosan nevetve.
-          Jól van na..
Odaértünk. Segítettem Ashnek kiszállni. Andy pedig Lindát kiemelte a kocsiból, és cipelte egy darabig, bár neki semmi baja sem volt.
-          Most én is vegyelek fel? –kérdeztem nevetve.
-          Megtennéd?
-          Most komolyan? –néztem értetlen fejjel.
-          Fáradt vagyok na.. te meg nem vagy gyengének mondható.
-          Oké, rendben! gyere..
Ezzel felpattant a hátamra, és egy darabig vittem.
-          Hát ti mit műveltek? –kérdezte CC.
-          Fordított nap van. –mondtam gúnyosan.
-          Ash.. de rossz vagy te! A csajod cipel?
-          Ebben a helyzetben elfogadható.
-          Mintha nehezebb lennél… -mondtam, hogy kicsit odapörköljek neki.
-          Ne szórakozz már velem.
-          Én, soha.
-          Biztos csak az étel, majd kiadom. –nyugtatgatta magát.
-          Te tudod.
-          Na, tegyél le.. nem árt ha gyaloglok egy kicsit, talán lemegy belőle.
-          Oké. –örültem, hisz ez volt a célom.. rám nézett félénk tekintettel..
-          Nyugi már! Nem híztál semmit..
-          De igen..
-          És ha igen akkor mi van? Így is úgy is szeretlek.
-          Aranyos vagy.–mosolygott.
Sétáltunk tovább a parton.

Már Linda is a saját lábán, de persze nem szakadtak el egymástól egy pillanatra sem. A szél fújt, a sziklákat csapdosta a víz, mely erősen hullámzott a széltől. Kicsit hűvös volt, de kabátban ki lehetett bírni. Szerencsére csak a parton volt ilyen idő. A városban érezni lehetett a napsütést. Telt az idő, sétáltunk rengeteget. Lementünk a lépcsőhöz, egész közel a vízhez. Bele is nyúltunk. Hideg volt, de mit is vártunk..
-          Hát ez nem alkalmas fürdésre. –állapította meg Ash.
-          Hát ez még nem. –Andy egyetértően csóválta a fejét.
-          Forduljunk vissza?
-          Forduljunk.. mire a kocsihoz érünk este lesz.
Ezzel visszafordultunk, és ezúttal Ash vitt, hogy ezzel is eddzen egy kicsit. Fél óra volt mire elérkeztünk a kocsihoz. Ash letett, beszálltam, majd ő is, és a többiek is. Andyék most hátra ültek hozzánk kivételesen. Linda Andy lábára ült, én pedig Ashére, és így utaztunk hazafelé. Kis idő múlva visszaértünk a házhoz. Jake kiszállt az autóból, kinyitotta a kaput, majd visszaült, és beparkoltunk a kocsival. Mikor ez megvolt, Jinxx már csukta is a kaput. Mikor kiszálltunk az eső eleredt, és rohantunk be. Bent levettük a kabátot, és mentünk egyenként dolgunkra. Andy a konyhába igyekezett Lindával és Jinxxel. CC a mosdóba sietett be. Jake pedig még kint maradt a kocsiban, hogy összepakoljon néhány cuccot. Mi Ash-el bementünk, ledőltünk az ágyra, és csak beszélgettünk.
-          Lusta népség. –mondta Andy.
-          Az.. –felelt Ash fáradtan.
Egymással szemben feküdtünk, orrunk és homlokunk összeért. Kicsit elszenderedtünk. Andyék közben nagy munkában voltak egy lábas halászlé elkészítésével. Már addigra Jake is csatlakozott hozzájuk.
-          Hát ezekkel mi van? –kérdezte Jake.
-          Lusták.
-          Majd nem kapnak.
-          Jó ötlet!
Nevettek ezen, majd később mikor elkészültek Andy bejött hozzánk, és megveregette Ash fenekét.
-          Kelj fel!
-          Mi van?
-          Kaja van.
-          Ja jó.. –felkelt, majd én is vele.
-          Nem kaptok! –kiabált be Jinxx.
-          Vicces!–mondta Ash.. mondjuk lehet, hogy előnyömre válna..
-          Ash, ne csináld ezt.. –sóhajtozott Andy. –gyere inkább enni.
-          Menjünk. –mondta nekem majd felhúzott.
Kimentünk a többiekhez.
-          Szép munka srácok!
-          Köszönjük Ash, legközelebb ti főztök..
-          Azt már nem! –kiáltott fel Andy.. Mindenki értetlenül nézett. – csak nem akarunk kárpótlást fizetni a tűzhely miatt, és esetleg más tönkretehető dolgok miatt.
-          Ja, igaz.
-          Na.. még jó, hogy ilyen szerencsétlen vagyok a konyhába, nem kell főznöm.
-          Nem nem kell Ash. Neked nem szabad!
-          Nekem mindegy. –nevetett.
-          Majd Kriszti főz.–mondta Jake.
-          Na nem. –tiltakoztam.
-          Van benne igazság, eléggé hasonlítanak, ki tudja? –fejtette ki Andy.
-          Ja.. lehet, hogy ugyan úgy robbantgatna. –kapcsolódott be CC.
-          Ne kockáztassunk szerintem.
Befejeztük az evést. Linda és Andy maradt mosogatni, velem és Ash-el.
-          Na, a mosogatás része kész. Ti jöttök! - Mondta Andy.
-          Jól van, bevállaljuk. Talán egyben maradnak a dolgok..
-          Azért…
Ezzel bementek a szobába.
-          Na, milyen volt ez a nap? –kérdezte Andy miközben odafeküdt Linda mellé. 
-          Nagyon jó, bár lehetne jobb idő is.. de az ajándékoknak nagyon örülök..
-          Igen, majd lesz ég jobb, és akkor majd elmegyünk fürdeni.. hallottad mit beszéltünk..
-          Mit?
-          Tudod a Füredet, hogy átmegyünk Tihanyhoz.
-          Ja, igen! Annak nagyon örülnék.
-          Csak ahhoz tényleg jobb idő kell meg még a Balatonban is jó lenne megmártózni.
-          Igen, az lenne a legjobb.
-          Viszont arra gondoltam, hogy talán kereshetnénk egy benti medencét, vagy egy uszodát.
-          Az nem lenne rossz.
-          Nem, még ilyen esős időben is használhatnánk, majd holnap körülnézünk.
-          Oké, benne vagyok.
Mi addig Ash-el már rég törölgettünk. Nem mondom, élveztem, hisz ezt is együtt csináltuk nevetgélve, mint minden mást. Miközben törölgettünk, lökdöstük egymást a fenekünkkel, és ugráltunk. Egyszer Ash úgy meglökött, hogy a tál kirepült a kezemből fel a magasba. Ő ezt észrevette, és felugrott érte, hogy elkapja. Sikerült is neki.
-          Ez ügyes volt -mondtam.
-          Köszi, legyünk óvatosabbak. –mondta nevetve, de még mindig lökdösődve.
Helyükre tettük a tálakat, majd bementünk a szobába, és ledőltünk.
-          ez jó volt.
-          aha..
-          Holnap?
-          Majd a többiek eldöntik, nekem mindegy.
-          Végül is.
-          Aludjunk.
-          Te is elfáradtál ugye?
-          Eléggé.
-          Akkor aludjunk. Jó ékszakát.
-          Neked is.
Átölelt, majd egymás arcába szuszogva elaludtunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése