2014. június 23., hétfő

(1. rész) A nagy találkozás

       Egy ködös reggelen kezdődött minden. Akkor még nem gondoltam, hogy ez lesz életem egyik legfontosabb napja. Egy barátomhoz indultam gyalog, a sötét utcán. Még hajnal tájt volt az idő, így még nem jött fel a nap. Zenét hallgattam út közben, hogy ne érezzem magam olyan egyedül. Zenehallgatás közben nem észleltem semmi más zajt, csak a zenét, mit előszeretettel hallgattam. Hirtelen a zenének vége lett, és egy pillanatra csendben mentem a járdán. És léptek zaját hallottam, mik nem tőlem származtak. Úgy éreztem, valaki van mögöttem. De nem mertem megfordulni. Abban a pillanatban mikor elindult az újabb zene, valaki megragadott hátulról, és a földre rántott. Próbáltam védeni magam, de nem sikerült. Elkezdett ráncigálni egy kocsi felé. Mikor nagyon hevesen tiltakoztam, fejbevágott, így összeestem. De ebben a pillanatban valaki segítséget nyújtott. Egy fekete pacnit láttam csak a sötétben. Bárhova néztem, mindene fekete volt. Háttal állt nekem. Verekedett a személlyel, aki megpróbált elrabolni. Végül sikerült felé kerekednie. Felkapott, és hazavitt. Nála tértem magamhoz. Nem tudtam hol vagyok. Nem volt ott senki. Egy szép házban találtam magam, egyedül. Fejem óvatosan visszatettem a párnára. Még túl gyenge voltam felkelni. Ekkor hallottam egy ajtó nyílását. Nem mertem kinyitni a szemem, hogy azt higgye még alszom. Éreztem, hogy leült mellém az ágyra. Felém hajolt, és simogatta az arcomat. Míg csak erőt vettem magamon, és szép lassan kinyitottam a szemem. Amit először megláttam, az egy barna csillogó szempár volt. És egy fekete hajzuhatag, ami az arcomat simogatta. Nagyon tetszett. Lágyan hozzám szólt.
- Szia. Hogy érzed magad?
- Kicsit jobban de fáj a fejem. - feleltem bátortalanul.
- Igen, ez természetes. Akkora ütést kaptál, hogy az eszméleted is elvesztetted.
- Hol vagyok?
- Engedd meg, hogy bemutatkozzam. Ashley vagyok. Haza hoztalak. Ez a ház nem csak az enyém, hanem a bandáé, amiben én is benne vagyok. Együtt lakunk itt.
- Értem. És ők is itt vannak?
- Kint vannak a nappaliba. Gondoltam jobb ha egyszerre csak egy embert látsz. Így is idegen a környezet..
- Köszönöm hogy segítettél.
- Szívesen tettem.
Itt egymás szemébe néztünk. Kínos csend kerekedett. Mit ő szerencsére hamar megtört.
-          No gyere ki. Bemutatlak a többieknek.
És követtem kifelé. A Fiúk tényleg kint ültek a nappaliban, engem várva. Mindenki feketében volt, ami nagyon tetszett. De egyikükre sem tudtam úgy tekinteni mint a megmentőmre, ki mellettem volt ébredésemig.
-          Bemutatom a bandámat. Jinxx, Jake, Andy, és CC.
-          Sziasztok!
-          Szia!
-          Nos, a te nevedet még nem tudjuk..
-          Oh..tényleg. Kriszti vagyok. És köszönöm hogy segítettetek.
-          Nincs mit. Tényleg.
-          Igazából Ash volt a megmentőd. – Szólalt fel CC – Örülünk, hogy semmi bajod.
Hosszas beszélgetésbe kezdtünk. Elmondtunk magunkról mindent egymásnak. Estére már úgy ismertük egymást mint a régi jó barátok. Az egész napot ott töltöttem velük.
-          Lassan mennem kell.
-          Még ne!
-          De már késő van. Tulajdonképpen milyen varosba is vagyunk?
-          Budapesten.
-          Ajjaj. Jól beverhettem a fejem.
-          Hazaviszünk.
És bepattantunk a furgonba. Szép tágas kocsi volt. Andy vezetett. Ő Volt a banda énekese, Előttünk ült CC, a dobos, Jake és Jinxx a két szólógitáros, és mi pedig hátul Ashley-vel. Hideg volt az idő, épp mint reggel. Kicsit vacogtam. Ash ezt észrevette.
-          Fázol?
-          Igen. Egy kicsit.
-          Gyere közelebb!
És odabújtam mellé, ő pedig átkarolt. Elaludtam. Mikor ezt Ash észrevette, szólt a srácoknak. Beszélgetni kezdtek.
-          Szerintetek, mi legyen?
-          Hogy érted?
-          Én még látni akarom.
-          Hazavisszük, és így megtudjuk, hol lakik. Majd még meglátogatjuk. Már lehet holnap!
-          Rendben van.
Hirtelen Jinxx szólt bele Andy és Ash társalgásába.
-          Látjuk Ash!
-          Mit?
-          Hogy, hogy nézel rá..
Ash rám szegezte tekintetét.
-          Ne szóljatok neki…
-          Nem fogunk.
Itt felébredtem. És rámosolyogtam Ash-re.
-          Hol vagyunk?
-          Már elhagytuk Szolnokot.
-          Akkor mindjárt odaérünk..
-          Igen… Nem fázol már?
-          Már nem.
-          Akkor jó..
-          Na ideértünk! Szólalt meg Andy.
-          Ilyen hamar?
-          Míg ti ott hátul elvoltatok egymással, én addig vezettem..
És mindenki nevetett. Ash Pedig elpirult közben.
-          Nos akkor most itt hagyunk..
-          Mikor találkozunk megint?
A srácok összenéztek..
- Holnap érted jövünk.
- Hányra?
- Úgy reggel 8 megfelel?
- Ha addigra felébredek,
- A kis álomszuszék…- mondta Jake..
- Ez van..
- Nah gyere ide..
És közösen ölelkeztünk. A többiek elengedtek, de Ash megfeledkezett erről..
-          Ömm…Ash,
-          Tessék?
-          Hát csak…
-          Ja, tényleg bocs.
Kicsit elpirulva elengedett.
-          Akkor, sziasztok..
-          Szia!
Bementem a kapun. Megvártam, míg a furgon elindul. Integettünk egymásnak.
-          Ez volt életem eddigi legjobb napja.-  Szólalt fel Ash a srácoknak...Nevettek.
-          Gondolom…- mondta CC..és a nevetés nem maradt abba.
-          De Ash! Te nem ez a típus vagy. Emlékszel mi volt legutóbb mikor elkötelezted magad?
-          Igen..De azt nem gondoltam komolyan. Csak ki akartam próbálni.
-          Hát rendben, te dolgod, de ha hozzád vág ő is valamit, nem ápolunk.
-          Nem látszik túl vérszomjasnak..
-          Ez igaz..
Én közbe otthon már a szobámból bámultam kifelé. Gondolva erre a csodás napra. És a személyre, aki megmentett.
           Eljött a másnap. És a reggel 8 óra. Sikerült felébrednem. A srácok már kint vártak a kapu előtt. Kirohantam hozzájuk amint megláttam a kocsit. Felkaptak, és nevettünk. Beültünk a furgonba.
-          Na hova?
-          Nem tudom.. Mit terveztetek?
-          Mi lenne, ha hazamennénk és megmutatnánk mit tudunk?
-          Oké.. Kíváncsi vagyok a zenétekre..
-          Na.. akkor indulás. – Döntött végül Jake –
Andy Beindította a kocsit, én közelebb húzódtam Ash-hez, aki elmosolyodott, Jake Jinxx és CC pedig kő, papír, ollózni kezdtek, amin persze szakadtunk..
-          Mindig ilyen lököttek?
-          Igen.. De nekünk így jó..
-          Akkor beilleszkedek könnyen..
Kitört a nevetés.. Eltelt az idő, odaértünk..
-          Kiszállás! Szólított fel mindenkit Andy.
Bementünk a házba. A fiúk előszedték a hangszereket. CC csak beült a szokásos helyére a dobok mögé, én pedig helyet foglaltam a kanapén. És már bele is kezdtek. Egy New religion című számba. Nagyon tetszett. Mindenki ugrált mint egy csapat őrült. Andy-nek fantasztikus hangja volt, CC úgy csapkodott, hogy öröm volt nézni, a többiek pedig tépték a húrokat. A végén állva tapsoltam..
-          Ez nagyon jó volt! Nagyon ügyesek vagytok!
-          Örülünk, hogy tetszett.
-          Jó hogy! Nagyon..
Ezzel mindenki leült és munkálkodott valamin. Andy az állványát rakosgatta, Jake és Jinxx hangolt, és dolgoztak egy refrénen, CC szerelgette a dobfelszerelésit, Ash pedig velem ült a kanapén és gitározott. Én pedig csak néztem. Mikor abbahagyta, átöleltem.. Ő letette a gitárt, és magához húzott. Szemembe nézett.
-          Beszélnünk kéne.
-          Miről?
-          Majd megbeszéljük..
-          Oké..
Nevettünk. Majd ezzel félrevonultunk ki az udvarra. Végre sütött a nap. Meleg volt. Leültünk a fűbe.
-          Na, miről beszéljünk?
-          Hát lenne valami, amit el szeretnék mondani.. Vagyis inkább tisztázni szeretnék.
-          Mondd nyugodtan..
-          Arról lenne szó, hogy..
-          Hogy?
-          Hogy érzek valamit,…irántad..
Elkerekedett szemmel néztem rá, de nem tagadom, én is így voltam vele. Teljes mértékben.
-          Értem..
-          Kérlek, ne haragudj.
-          Dehogy haragszom. Sőt!
-          Sőt? Ezt hogy érted?
-          Hogy tudnám viszonozni..
-          Igen?
-          Igen.
Közelebb jött és átölelt. Nagyon jól esett. Igazából az első pillanattól belé voltam zúgva.. Mikor megláttam a barna szemeit amint felém hajolt.
-          Most megkönnyebbültem –mondta..
-          Miért?
-          Mert bevallottam és nem haragudtál meg.
-          Nincs rá okom. Közelebb mentem hozzá, végigsimítottam az arcát. Összeért a homlokunk.
Andy közben kinézett az ablakon az udvarra felénk. Szólt a srácoknak.
-          Hé..nézzétek már!
-          Mit? Hol? –Érdeklődött CC
-          Kint a gerlepárt. –Nevetett Andy.
-          Boldognak tűnnek.. –állapította meg Jake.
-          Úgy látszik Ash-nek volt bátorsága bevallani.
-          És sikerrel járt..
-          Mikor nem?
-          Na ja..
És nevettek. Ezt már mi is hallottuk kintről. Odanéztünk, és integettünk mosolyogva. Majd felálltunk a földről, és bementünk hozzájuk.
-          Na akkor most minden tisztázva? –érdeklődött Jake.
-          Igen.. úgy látszik.
-          Na, ennek örülünk. Akkor most, hogy minden tisztázva, elmehetnénk valahova. Így jobban is éreznétek magatokat.
-          Én benne vagyok! –válaszolta Ash.
-          Én is. –helyeseltem.
-          Srácok?
-          Mi is.
-          Rendben, akkor most beszéljük meg, hogy hova megyünk.
Leültünk a kanapéra az asztal köré. Már nem volt bennem az az izgalom, hogy mi van ha valami rosszat mondok. Nem. Teljesen sikerült megnyílni mindenki felé, hisz már Ash-hez tartoztam, így valamilyen szinten a bandához is. Tanakodni kezdtünk, hogy mit lehetne csinálnunk.
-          Talán piknikezhetnénk, vagy túrázhatnánk. –Adta az ötletet CC, aki inkább a szabadban lévő tevékenységeket kedveli.
-          Ez nem rossz ötlet, de gondolkozzunk, hátha lesz más is. –Válaszolt Andy.
-          Oké.. mit szólnátok ha strandolnánk egyet?
-          Szerintem olyan jó idő nincsen.
-          Nem is szabadban gondoltam. Menjünk uszodába.
-          Ez jól hangzik. Srácok? –Tette fel a kérdést Jinxx a többiek felé.
-          Nekünk is megfelel. –helyeseltek egyszerre.
-          Oké. De hova menjünk? Várjunk. Vázolom a lehetőségeket. Van egy strand a városligetben, egy a Dagályban, egy közel pesthez Mogyoródon, Vagy esetleg mehetnénk másfelé is.
-          Nekem mindegy Andy. Ami neked tetszik. Csak ússzunk egy jót..
-          Oké, csak az árakat is nézni kéne.
-          Hé. Van egy jó strand Törökszentmiklóson túl. Egy nagy fedett résszel.
-          Az talán megfelelne. Merre van?
-          Kisújszállás.
-          Tudom hol van. Az még olcsó is. Rendbe van. Srácok?
-          Benne vagyunk.
-          Akkor indulás..
Be is szálltunk a kocsiba, miután mindenki összepakolta a cuccait.
-          Ash! Most ne sminkeld magad! Úgyis leázik..
-          De legalább az úton és a bejáratnál még fent lesz..
-          Ajj..
Ash sokat törődik a külsejével, néha túl sokat. De mit is mondjak? Jól áll neki amit csinál. És ezzel nincs is semmi baj. Végül sikerült elindulni. Úton énekeltük a számokat. Néhányat megtanítottak nekem. Ash még gitározni is tanított. Sok mindenre volt időnk, hisz majdnem két és fél óra az út a strandig. A kedvencem még mindig a New Religion című szám volt, ami arról szól, a címéből adódva, hogy egy új világ köszönt ránk. Számomra azt szimbolizálta, hogy egy új életet kezdhetek Ash és a banda oldalán.
         Az idő eltelt. Beértünk a városomba. Még haza kellett ugranom, hogy én is összeszedjem a cuccokat, amire szükségem van egy strandoláson. A srácok most bejöttek a házba. Hamar otthon érezték magukat. Már ment is a földön a birkózás. Ash segített pakolni, de közben átkarolt, és ráestünk az ágyra. Nevettünk. És a srácok is.
-          Ti szerencsétlenek –szólalt fel Andy kacagva.
-          Nem tehetünk róla..
És hatalmas nevetés kerekedett, mire a srácok is ránk ugrottak.
-          Na induljunk. Bezár a strand, mire odaérünk!
-          Oké.. menjünk.
El is indultunk. Az a fél óra gyorsan eltelt. Odaértünk. Kiszálltunk a kocsiból, és fizettünk, amíg Andy parkolt. Végül beértünk a medencéhez. A srácok miután lepakoltak, egy hatalmas hasassal kezdték a fürdőzést.
-          Gyertek már! Jó a víz. –Mondta  Jake a vízből nekem és Ash-nek.
-          Mindjárt, csak lepakolunk.
Ash rám nézett, és azt mondta.
-          Csak utánad,
-          Nem, nyugodtan menj.. én majd megszokom inkább..
-          Tudod mit? Akkor menjünk be együtt.
Ezzel átkarolt szorosan, és szaladt a medence felé. Mindketten hatalmasat csobbantunk. A srácok éljeneztek. Én csak később fogtam fel az egészet, a víz elsőre nagyon hideg volt.
-          Ash!
-          Tessék? –Felelte nevetve.
Erre nem tudtam mondani semmit csak odamentem és vigyorogva lefröcsköltem, és átöleltem.
-          Na, gyakrabban csinálok ilyet.
-          Meg ne próbáld! –Mindenki nevetett.
CC közben a gumikacsájával játszott, Jake pedig nevetett rajta. Eközben Jinxx egy tervet készült végbehajtani, amit mi hárman érdeklődve figyeltünk.
-          Ez meg mire készül?
-          Fogalmam sincs.
Jinxx a víz alatt úszott, CC-ék felé úgy, hogy ők ezt ne vegyék észre. Majd egy hirtelen mozdulattal mikor odaért, lekapta CC-ről a nadrágot. Elfutott vele, CC meg kiabálva üldözte, hogy kéri vissza az alsónadrágját. De erre Jinxx csak annyit felelt, hogy a fejére húzta, és futott tovább a vízben. Végül Birkózásba torkollott az egész. Mi pedig majdnem belefulladtunk  vízbe a nevetéstől. Ash-el úgy tartottuk egymást. Andy meg csal ránk borult.
-          Ilyen nincs!
-          De van! Nézd…
-          Látom, de áhh..
És nevettünk tovább. A nap remekül telt el. Kimentünk a vízből, mikor már lement a nap, és sötétedett. A kocsiban törölköztünk meg.
-          Ismét egy fantasztikus napot tudhatunk magunk mögött. –fejezte ki magát Andy.
-          Így van.. Válaszoltunk.
Gyorsan hazaértünk. Otthon még a szobában hülyéskedtünk. De Ash-el észrevettük, hogy Andy-nek rossz kedve van, és magányosan ül a földön. Odamentünk, és megkérdeztük.
-          Mi a baj Andy?
-          Semmi..
-          De! Látjuk, hogy van valami.
-          Csak úgy irigyellek titeket.
-          Miért?
-          Mert így egymásra találtatok. Nekem sose lesz senkim, akit szerethetnék és ő viszont szeretne.
-          Ne mondj ilyet. Mindennek eljön a maga ideje. És addig meg mi itt vagyunk neked!
-          Köszi srácok. De ez nem teljesen vígasztal meg.
-          Várd csak ki.
Hirtelen csengettek.
-          Ki lehet az?
-          Vársz valakit?
-          Nem.
-          Nézd meg!

Kimentem, és egy barátnőm volt, akiről teljesen elfeledkeztem, hogy meg fog látogatni. Hisz egy hete beszéltük meg a találkát, és azóta már el is akartak rabolni. Minden kiment a fejemből. A lányt Lindának hívták. A legjobb barátaim egyike. És nem akartam elküldeni, gondoltam csatlakozhatna hozzánk.

2 megjegyzés: