2014. november 2., vasárnap

(24.rész) Ismét itthon

Először Andy majd Linda, utána én és Jinxx. Segítettünk Ash-nek lejönni a lépcsőn, Jake és CC hátulról tartották, majd utána ők is lejöttek. Végig átkaroltam, bár már tudott menni, csak nehézkesen. Igaz, ezzel csak hátráltattam de szerette, hogy átkulcsoltam a derekát. Lassan odaértünk a Tesco áruházhoz. Bementünk, de ezúttal csak egy kosarat vittünk. Most nem volt kocsi tologatás, tekintettel lévén Ash-re. Nem akartuk kihagyni a mókából, és biztos bele szeretett volna ülni a kocsiba, ha látja, hogy mi is ezt tesszük. Így inkább mi sem szórakoztunk. Bár kocsi nélkül is mi voltunk a BVB, így csak jól érezhettük magunkat. Sétáltunk első sorban az élelmiszerek felé. Vettünk pár zsömlét, kenyeret, szalámit, és hasonló ételeket. Meg persze néhány dolgot, amit főzni is kell. Megálltunk egy pillanatra a ruha részlegnél, hisz oda is be kellett térnünk. Bár a Tesco nem egy rocker bolt, de vannak jó ruhadarabok. Andy, Linda és Jinxx a nadrágokat nézegette, CC és Jake a cipőket kémlelte, mert szerencsénkre csizmák is voltak. Addig Ash és én a kabátoknál voltunk. Végigmentünk a soron, de nem találtunk semmit. A sor végén már hosszú kabátok voltak, amiket persze nem nekünk találtak ki.
-          Itt mit keresünk? –nevettem.
-          Nem tudom.. ez nem a mi korosztályunk.
-          Akkor menjünk vissza.
-          De lehet benne valami jó.
-          Mi?
Ezzel megragadott, és berántott a hosszú kabátok közé. Leguggolva bújtunk el köztük, nem látszódtunk ki. A levegővétel nehézkes volt, és nem csak azért, mert telibe kapta az egész arcomat. A kabátok is elzártak minket az oxigéntől. A srácok már végeztek a nézelődéssel, minket kerestek.
-          Hol lehetnek? –kérdezte Andy.
-          Nem tudom.
-          Gondolkodjunk.
-          Lehet, hogy nem is kell. –elmélkedett Jake.
-          Hogy érted?
Ezzel rámutatott a ruhakupacra, ami megmozdult egy pillanatra, mikor pozíciót váltottunk. Andy odalépett, és elhúzta a ruhákat. Mi még mindig nem hagytuk abba.
-          Ezt nem hiszem el. –mondta nevetve.
-          Pedig hidd. –válaszolta Ash, szintén nagy vigyorral az arcán.
-          Na gyertek ki! Megyünk.
-          Jaj ne már! Nem volt levegő, de jó volt.
-          Nem baj. Majd folytassátok a buszban.
-          Hát jó.
Kijöttünk. Ash már szinte ugrálva jött ki.
-          Legalább a lábad már jobban van.
-          Igen, azt hiszem meggyógyultam.
-          Azért még ne erőltesd annyira. Nehogy vissza kelljen menni újra gipszelni.
-          Csak azt ne..
-          Légy óvatos drágám.. –mondtam szorongatva a karját.
-          Megpróbálok.
Rámosolyogtam, és mentünk fizetni. Andy pakolt, Lindánál volt a pénz. Most kivételesen csak egy tízezres.
-          Ilyen se volt még srácok..
-          Hát nem.. De nem baj, valamikor spórolni is kell.
-          Igaz.
Linda fizetett, majd visszamentünk a buszhoz. Ash már szaladva ugrált fel a lépcsőfokokra. Élvezte, hogy már nem kell neki segíteni, olyan mint rég. És most már a lelke is felszabadultabb volt, mert börtönbe tudta azt az egyetlen személyt, akitől tartott.
-          Azért óvatosan. –szóltam neki.
-          Nyugi.. már sokkal jobban vagyok, nem lesz bajom. –mosolygott.
-          Nem lehet azt olyan biztosan tudni. –simogattam meg a hátát, mire ő magához ölelt mosolyogva.
-          Hidd el tudom.
-          Na srácok pakoljunk ki én meg szólok, hogy indulhatunk.
Így is tett Andy, miközben mi pakoltunk ki a hűtőbe és az asztalra. Az idő gyorsan telt, már Németországban voltunk.
-          Srácok ugye tudjátok, hogy nemsokára hazaérünk?
-          Igen, már alig várom.
-          Én is, bár szeretem az utat, nem azzal van a bajom. De már honvágyam van.
-          Egyetértek.
-          És mit csinálunk otthon?
-          Nem tudom. Szerintem először kicsomagolunk, lepihenünk, majd zúzunk egyet, hisz az is hiányzik otthon.
-          Na ez is igaz. Legjobb otthon.
-          Addig pihenjünk még egyet. Nemsoká hazaérünk.
Ezzel mindenki lefeküdt a saját ágyára. Még dél után négy óra volt, mikor elhagytuk Németországot. Két óra múlva elértük az országhatárt is. Végül mikor már a Balatont is javában elhagytuk, már csomagoltunk, hisz mindjárt hazaérünk. A bőrönd tele volt, mi pedig izgultunk. Jó érzés volt otthon lenni. Ennyi izgalom után. Majd hirtelen a busz megállt. Kiszálltunk, és megláttuk a házat. Mindenki mosolygott, CC még örömkönnyet is hullatott. Bementünk szép lassan. Andy nyitotta az ajtót, és elénk tárult az üres ház, az otthonos megszokott illattal. Besétáltunk egyenként. Ash és én a saját szobánkba mentünk be, leraktuk a bőröndöket, majd kifelé úton, Ash megragadott, és szokásosan levágott az ágyra. Nagyon nevettem. Andy és Linda is saját szobájukba mentek be, majd érdekes módon ugyan ez történt ott is. Mindenkinek hiányzott a megszokott hely a kedvenc tevékenységgel. Jake amint beért, eldőlt és beborult az ágyába. CC csak leült a szélére, Jinxx pedig pakolta a ruháit ki a bőröndből. A srácok kész lettek teendőikkel, így kimentek a nappaliba. Andy, és Linda is kijöttek közbe, összeborzolt hajjal.
-          Veletek mi történt? –kérdezte CC nevetve, bár gondolta.
-          Egy kis nosztalgia. –mondta vigyorogva Andy.
Mi még nem jöttünk ki. Andy benézett hozzánk, és elnevette magát.
-          Hát már ti is?
-          Miért ti is?
-          Aha…
-          Akkor ugyan az a gondolatmenetünk.
-          Ja.
Kijöttünk, kicsit megtépázva.
-          Borzasztóak.. –sóhajtott fel Jinxx.
-          Már megszokhattátok volna. –nevettünk.
-          Megszoktuk, de magánvélemény..
-          Ja, az más.
-          És most?
-          Szerintem együnk és feküdjünk. Kell egy kis pihenő.
-          Oké, egyetértek. De mit együnk?
-          Maradt egy kis lecsó az útról.
-          Akkor hozd.
Jake behozta az ételt, és megettük vacsorára. Majd mindenki elintézte esti teendőit, és egyenként szép lassan ágyba bújtunk.
-          Szép kis turné volt. –sóhajtott fel Andy.
-          Ja. Emlékezetes marad az biztos..
-          Szegény Ash micsoda traumát élhetett át végig.
-          Az biztos.. de te is egy darabig.. erről még nem is beszéltünk mert lefoglalt Ash állapota.
-          Mikor?
-          Mikor a kötél felhúzott és egy kisebb zuhanást szenvedtem el.
-          Ja, igen… az tulajdonképpen csak csapda volt. Nem te voltál a célpont.
-          Igen, idő közben összeraktam. Elterelés volt, mert tudta, hogy oda fogsz rohanni ezzel Krisztit magára hagyva.
-          Ha végiggondolod akkor eléggé megtervezte..
-          És nem is tervezhette olyan régen mert ez rögtönzés volt.. hisz nem tudhatta az attrakciókat a kötelet például.
-          Igen.. nos utólag is.. köszönöm, hogy elkaptál..
-          Hát igazán nincs mit.. szerencse, hogy odaértem.
-          Na aludjunk.. jó éjszakát.
-          Jó éjt.
Mindezek alatt Jinxx elaludt a tévénézés közepette, Jake és CC pedig már rég aludtak. Én még befelé fordulva vártam Ash-t, hogy visszaérjen a fürdőből. Megérkezett.
-          Szia. Na végeztél?
-          Igen.. jöttem bebújni.
-          Gyere.. –mosolyogtam.
-          De jó végre a saját kényelmes ágyunkban.
-          Igen, bár mindenhol jó volt.
-          Az biztos, de azért más egy kicsit.
-          Otthonosabb.
-          Igen..
-          És most már teljesen jól vagy? Nem fáj a lábad?
-          Nem.. egyáltalán.. azt hiszem rendbe jöttem.
-          Ennek nagyon örülök. Jobban is érzem magam.. nem bocsátottam volna meg magamnak.
-          Mondtam, hogy ezt ne.
-          Jó, oké..
-          Én meg ha belegondolok hogy rád esett volna..
-          Erre ne gondolj..
-          Oké, de olyan nehéz.. még azt se bántam volna ha el is törik a lábam meg a karom is.. nagyon szeretlek..
-          Ne csináld már.. akkor tényleg borzasztóan éreztem volna magam. Így is..
-          Jaj ne beszéljünk akkor erről.. Aludjunk..
-          Oké, úgy is késő van.
-          Szép álmokat!
-          Neked is. Jó éjt.
Ezzel átkarolt szorosan, és elaludtunk miközben ő a nyakamba szuszogott, és hátamba dobogott a szíve. Így volt a legnyugodalmasabb aludni. Az éjszaka pillanat alatt elrepült, hisz a fáradtság eluralkodott rajtunk. Reggel Jinxx kelt fel először, és kiment kávézni az udvarra. Ash is felébredt hamarosan. Én még aludtam, hisz nagyon fáradt voltam a turné óta. Ash-nek nem volt szíve felébreszteni, így inkább óvatosan kitakarózott, és kiment miután visszatakart gondosan. Andy is ugyan ezt tette, találkoztak a nappaliban.
-          Szia.
-          Szia.. te sem tudsz aludni? –kérdezte ásítva Andy.
-          Már nem.. inkább kijövök reggelizni.
-          Ugye nem te akarsz főzni?
-          Inkább megvárom míg valaki készít..
-          Reméltem.. nem kell több baleset..
Ezzel Andy bement konyhába, és nekiállt a reggelinek. Ash mindezek alatt a fürdőben tevékenykedett. Idő közben Jake is kiment Andy-hez. Én is ébredeztem, szép lassan. Még félálomban hátranyúltam, remélve, kezem beleütközik Ash-be. Majd mikor tapasztaltam, hogy nem, ijedtemben felkeltem, és szinte rohanva kimentem a nappaliba, hol addigra már Ash ült a kanapén. Hátra nézett, és felállt, hogy elkapjon. Ráugrottam.
-          Szia. Hát te? –kérdezte..
-          Nem találtalak, és úgy megijedtem..
-          Mitől?
-          Hogy csak álmodtam az egészet..
-          Mármint mit?  Hogy itt vagy, vagy mit?
-          Hogy megismertelek egyáltalán.. nem tudom.
-          Ez hogy jutott eszedbe?
-          Fogalmam sincs.. reggel van.
-          Jó, így megértem, eléggé kómált tudok lenni én is reggel.. szegénykém. Gyere ide. –magához ölelt szorosabban, közben leültünk a kanapéra, én a lábára.
Andy ezt végignézte, és elgondolkodott.
-          Jobb lesz ha visszamegyek.. –mondta elhatározását.
Letette a fakanalat, és bement a szobába. Linda épp ébredezett.
-          Szia. –simogatta meg Andy az arcát.
-          Szia.. –hát te már kint voltál?
-          Már főzök..
-          Akkor hogy-hogy visszajöttél?
-          Csak.. végignéztem egy érdekes dolgot.
-          Mit?
-          Ash is hamarabb kijött, Kriszti még aludt, és kicsit rémülten rohant ki, mert azt hitte hogy csak álmodta az egészet.. hogy mi létezünk.. vagy hasonló.
-          Na ezt én nem szeretném átélni soha.
-          Ezért gondoltam, hogy jobb ha eljövök.
-          Drága vagy nagyon.. de én fent vagyok.. nem kell aggódni.
-          Jobb félni.. tudod.
-          Tudom.. és köszönöm. –mosolyogtak egymásra.
-          Na visszamegyek a konyhába.. A végén most én fogom felrobbantani ha nem vigyázok.
-          Én is felkelek.
-          Oké.. gyere.
Ezzel ők is kijöttek. Andy folytatta a konyhában elkezdett tevékenységeit, Linda pedig gyorsan felöltözött, és segített neki. Mi addig Ash-el visszamentünk a szobába, és miután felöltöztem, kimentünk az udvarra, a még mindig iszogató Jinxx-hez.
-          Szia.
-          Sziasztok.
-          Hát te itt egyedül?
-          Igen, most csak ez jutott.
-          Akkor jöttünk szórakoztatni..
-          Köszönöm..
Közben én odaültem Ash-re.
-          És ma mit tervezünk?
-          Nem tudom, még Andy is főzicskél.. nem beszéltünk még erről.
-          Végül is van idő..
-          Gondolkodjunk.. mi az amit még nem csináltunk, vagy már rég..
-          Mozi? –vetettem fel az ötletet.
-          Na ez egy fantasztikus ötlet..
-          Akkor moziba megyünk?
-          Ha a többiek is benne vannak.
-          Oké, nekem jó. –mondt Jinxx.
Majd felálltunk, és bementünk a házba. Andy már terítette az asztalt, CC pedig álmosan ült annál.
-          Jó reggelt neked is CC.
-          Jó reggelt srácok. –nyögte ki.
-          Kicsit fáradtnak látszol..
-          Az is vagyok.. de mindjárt felébredek..
-          Csak nyugodtan.. ráérünk.
Mindenki leült az asztalhoz szép lassan. Mikor már falatoztunk, Andy megszólalt.
-          Na és gondolkodtatok már azon, hogy ma mit csináljunk?
-          Igen.. –szólaltam meg..
-          És, jutottatok valamire?
-          Igen… az az ötlet merült fel, hogy el kéne menni moziba.
-          Ezt támogatom.. –szólt Jake, miközben épp nyelt egy nagyot.
-          Nem rossz ötlet. Azt még nem próbáltuk közösen.
-          Akkor itt az ideje.
-          És mit nézünk meg?
-          Nem tudom.. szerintem majd ott eldöntjük..
-          Igaz, ki lesznek írva.
-          Akkor reggeli után indulhatunk is..
-          Oké..
Ezzel folytattuk a falatozást. Hamar elkészültünk, bár Ash egy fél órán át vasalt.
-          Ash lemegy a nap! Éjszakai filmet akarsz?
-          Mindjárt megyek egy perc! –hallatszott Ash kiáltása a csukott ajtón keresztül.
Végül kijött.
-          Már nem tudtam elképzelni mit lehet csinálni eddig a tükör előtt.
-          Csak vasaltam egy kicsit.. hullámos volt.
-          És most most már elégedett vagy?
-          Igen, úgy ahogy..
-          Jaj ne csináld már.. jól nézel ki.. –szóltam közbe, mivel kételkedett magában.
-          Biztos?
-          Ez csak természetes..
-          No ha ez megvolt, aszt hiszem indulhatunk is.
Kimentünk az utcára, és beszálltunk a furgonba. Már elég szokatlan volt, rég nem ültünk benne. Hozzászoktunk a buszhoz.
-          Ez elég fura..
-          Igen, nekem is.. de majd megszokjuk megint.
-          Egy darabig igen.. aztán ki tudja? Lehet hogy jön egy újabb turné..
-          Lehet.. de ahhoz fejlődnünk kell rengeteget..
-          Fogtok is.. ez biztos.
-          Remélem..
Elindultunk. Én a régi szokásokhoz híven, szorongattam Ash derekát, ő pedig átkarolt. Andy ezúttal is a lábára ültette Lindát, mint annak idején. CC-től elvettük a körömcsipeszt, így nem tudta folytatni megszokott dolgait. Jinxx vezetett, Jake pedig csak ült CC mellett. Zenét hallgattak. Kicsit elbambultunk út közben, de azt észrevettük, amikor a kocsi már parkolt. Leállt a motor, és kiszálltunk.
-          Na ide jöttünk?
-          Igen.. úgy döntöttünk, hogy a West end-be nézzük meg.
-          Jó ötlet.. legalább szétnézhetünk majd a cuccok között is.
-          Nekem megfelel.. itt megvan a színvonal.
-          Az biztos.. végre bevásárolunk.
-          De szerintem azt hagyjuk utána.. vagy nem tudom.. ha lesz még idő akkor körbenézhetünk.
-          Oké..
Bementünk az épületbe. Végig vonultunk a sok butik mellett, de nem vettünk semmit. Bár sok ruha és cipő után megfordultunk. Felmentünk a mozgólépcsőkön, és elérkeztünk a mozi elé hamarosan. Nagyon nagy sor volt, körülöttünk pedig hatalmas tömeg. Hisz felismertek minket, és nagyobb látványosság lettünk, mint maga a mozifilm.
-          Na igen.. még a turné óta nem jöttünk közösségbe..
-          Volt hatása azt hiszem..
-          Megszokjuk..
-          Idővel igen, de most az a probléma, hogy nem látjuk a táblát a sok embertől..
Kiosztottunk néhány aláírást, csináltunk pár közös képet, majd eljutottunk végre a filmek listájához. Nagy volt a választék, sokáig hezitáltunk. Majd Jake rámutatott egy fimre, amit akkor láttunk először feliratozva. A címe: Lone Ranger. Azaz a magányos lovas.
-          Ahhoz mit szóltok?
-          Lone Ranger?
-          Aha..
-          Ki a színész?
-          Johnny Depp.. azt hiszem..
-          Igen, én tudom.. –szólaltam fel..
-          Szereted?
-          Rajongója voltam, de ez már a múlté hiszen az életem zsúfolt lett.
-          Értem.. –bólintott Ash.
-          Csak nem féltékeny lettél?
-          Dehogy..
-          Nyugi.. mondom hogy csak rajongtam..
-          Oké –mosolygott.
Ezzel Andy odament a pulthoz, és jegyet vett. Intett nekünk, hogy mi is menjünk oda.
-          Na mi a helyzet? –kérdezte Linda.
-          Az lenne a kérdés, hogy hova szeretnénk ülni.
-          Közép tájra nem? –válaszolt Ash.
-          De én is ezt akartam csak nem voltam biztos benne.
-          Srácok?
-          Szerintünk is.. –mondta Jinxx.
-          Akkor közép tájra kérnék hetet. –folytatta Andy.
-          Rendben van.
A pénztáros adta a hét jegyet a hét szemüveggel. Mi pedig eljöttünk a pulttól.
- Srácok enni nem akarunk a film alatt valamit?
- de persze együnk.. csak még szerintem van idő azt megvenni..
- Tényleg.. addig mit csinálunk? Több mint egy óra van kezdésig.
- Tényleg… szerintem nézzünk körül a boltokban. Itt sok jó butikot láttam idefelé..
- Oké, én is.. szerintem azokkal el lehet tölteni az időt. Már csak el ne késsünk mert ahogy magunkat ismerem minden egyes butikba be megyünk. –vigyorgott Andy.
- Az lehetséges.. –vágta rá CC.
Elindultunk a mozgólépcső felé, hisz le kellett mennünk a mozi szintről. Mikor leértünk, azonnal megláttunk egy ruhás boltot, így természetesen be kellett mennünk. Ash megrohamozta az egyik bőrkabátot, Jinxx egy szakadt fekete farmert, a többiek még csak nézelődtek.
-          Srácok, itt elidőzünk. –sóhajtott Jnxx.
-          Azt meghiszem.. –folytatta Jake.
Még hosszas nézelődés után is volt olyan, amit az utolsó pillanatban találtunk meg. Már a pénztárnál álltunk egy rakás ruhával, de még mindig vissza szaladgáltunk egyenként. Végül sikerült kijutni nehezen.
-          Na srácok.. fél óra eltelt. Megkísérlünk egy újabb boltot, vagy biztos mi biztos, kivárjuk a filmet fent?
-          Én szeretnék még benézni oda.. –mutatott Linda egy ékszerboltra.
-          Rendbe, veszek neked valamit..-mosolygott Andy.
-          Tényleg veszel? –mosolygott Linda rá kedvesen.
-          Igen persze.. amit csak szeretnél..
-          De aranyosak vagytok.. –szólalt meg Ash.- Én is az akarok lenni. –folytatta.
-          Akkor veszel nekem valamit?
-          Ezt nem mondtam.. –nevetett..
-          Naa..
-          Oké,  meggyőztél na..-vigyorgott.
Bementünk a boltba kézen fogva. A többiek addig kint vártak meg minket, mert ez a bolt elég kicsi volt. Hisz csak ékszerek voltak bent. Linda a nyakláncokat nézegette, én a gyűrűket. Ash meredten nézett rám..
-          Mi a baj? –nevettem.
-          Az még odébb van.. –nevetett.
-          Mi? –kérdeztem értetlenül..
-          Hát ez..
-          Ja.. rájöttem.-.. nyugi nem azért nézem..
-          Na.. már kicsit megijedtem.. de persze nem lenne vele bajom, de még öregedj egy kicsit.
-          Persze. Ezt én is így gondolom.
-          Helyes. Na most válassz valamit.
-          Oké.. akkor menjünk át a láncokhoz..
-          Nekem jó.
Átmentünk Andy-ékhez, és közösen nézegettük a láncokat. Közbe a hátunk mögött Andy és Ash súgdolóztak.
-          Neked majd többet kell fizetni..
-          Nem olyan biztos..
-          De.. a gyémántokat nézi..
-          A tied meg az aranyakat..
-          Na de az olcsóbb..
-          Ne örülj.. nézz oda..
Idő közben helyet cseréltünk..
-          Na majd meglátjuk..
Ezzel Linda megfogott egy gyémánt nyakláncot, amire az volt írva, hogy „Forever” Andy pedig Ash-re nézve ment ki vele a pénztárhoz.. Ash persze nevetett. Majd én is döntöttem, én egy ugyancsak gyémántokból kirakott szív medálos nyakláncot választottam. Bár ez kétszer akkora volt mint a felirat. Kivittük a pénztárhoz, Andy meglátta, és elfogta a nevetés. Ash csak vigyorgott, de kifizette. Kimentünk a többiekhez.
-          Na kész vagytok? –kérdezte Jinxx.
-          Kész.. –nyögték ki a srácok.
-          Mennyi bánta? –érdeklődött nevetve CC.
-          Nekem 102000.. –sóhajtott Andy.
-          Az igen.. –nevetett Jinxx. A többiek csak nagyot néztek..
-          Ash?
-          Még emésztem..
-          Mert? Mondjad már..
-          170..
-          Az igen..
-          Semmi gáz, maradt még..
-          Srácok telik az idő.. Mindjárt kezdődik a film..
-          Már annyi van?
-          Igen.. még öt perc kezdésig. Szerintem menjünk fel.
-          Akkor menjünk..
Ezzel elindultunk a mozgólépcső fele, és felmentünk azon. CC volt a legizgatottabb, már előre is rohant a bejárathoz. De bemenni még nem tudott, hisz Andynél voltak a jegyek. Mi is odaértünk, még kezdés előtt két perccel. Beengedtek minket, és azonnal meg is találtuk az ajtót. Felmentünk a székekhez. Mienk volt a hatodik sor közepe. Amint leültünk, már a reklám kezdődött. Még ez alatt szétosztottuk a popcornt, és a Natchost. Na meg persze mindenkinek volt saját Colás pohara. Mire kész lettünk épp indult a film. Felvettük a 3D szemüvegeket, és élveztük a filmet. Már az eleje megkapott mindnyájunkat. Nagyon érdekes film volt, és idővel nagyon belemélyedtünk. Volt persze benne romantikus rész, amit nem hagyhattunk ki, hogy ne vegyünk példát a szereplőkről. A cuppogás nem zavarta szerencsére a többieket. Nagyon jól éreztük magunkat ez alatt is, és a film többi részén is. Már a végén jártunk, Ash és én már egy pohárból ittunk, az enyém közben kiürült. Vége is lett hamar. A zene alatt nehezen felálltunk, és kimásztunk a sorból. Kint már nevetgélve beszéltük meg a dolgokat.
-          Erre érdemes volt beülni és ennyit várni.
-          Én is így gondolom.
-          Szerintem mind..
-          És most mit csinálunk?
-          Nem tudom.. mennyi az idő?
-          Már hét..
-          Akkor menjünk haza.. én fáradt vagyok.. –sóhajtott fel Ash.
-          Az én kis álomszuszékom.. nevettem.
-          Nem baj az.. neked is jó ez szerintem..
-          Végül is..
-          Kicsit én is fáradt vagyok. –Tette hozzá Jinxx.
-          Akkor menjünk..
Ezzel elindultunk a bevásárló központban, hisz a végén parkolt a kocsi az utcán. Lementünk a mozgólépcsőn, majd haladtunk végig a hosszú úton. Persze nem bírtuk ki, hogy ne térjünk be pár üzletbe, de nem volt már akkora vásárlás mint az elején. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése